رئیس کانون وکلای گلستان:

رئیس کانون وکلای دادگستری استان گلستان گفت: رسانه ها حقوق شهروندان را به مردم اطلاع دهند.

رسانه ها حقوق شهروندان را به مردم اطلاع دهند

به گزارش گلستان24؛رضا سلیمانی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی چند سال اخیر  اطلاع رسانی آن قدر در جامعه گسترده و حائز اهمیت شده است که هیچ دستگاهی نسبت به این مساله بی اطلاع نیست.

وی افزود: وجود رسانه ها تا به آنجا از اهمیت بالایی برخوردار است که شاید در برخی مواقع برخوردهایی که با  رسانه ها از سوی برخی دستگاه ها و یا مدیران صورت می گیرد نشانگر اهمیت وجود آنها و اطلاع رسانی به موقع است اگر چه معتقدیم اطلارسانی، بررسی مشکلات و پرداخت به موضعات مختلف باید با صداقت  از سوی رسانه انجام شود.

سلیمانی ادامه داد: همواره اثر تاثیر بخشی رسانه ها برمردم پوشیده نبوده و به رغم مشکلاتی که همیشه بر سر راه رسانه ها و اطلاع رسانی بوده است، باز هم شاهد روند رو به رشدی داشته اند.

رئیس کانون وکلای استان گلستان تصریح کرد: باید برای یک برنامه مدت در رابطه با ارتقاء سطح بهداشت حقوقی مردم قدم برداشت و از سوی دیگر  نظام حقوقی کشور باید برنامه ای تدوین کنند که در زمینه افزایش اطلاع حقوقی قدمهای بلند تری با استفاده از ظرفیت رسانه ها برداشته شود.

وی تصریح کرد: مهم ترین روال اطلاع رسانی و سیر آگاهی بخشی از سوی رسانه ایجاد می شود و هیچ دستگاهی نسبت به این مساله بی اعتقاد نیست و چنانچه گاهی مواقع برخوردی با رسانه ها انجام می شود،  شاید به دلیل همان توجه خاص به نقش و نگاه تخصصی رسانه ها به مشکلات است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: رسانه ها هم باید در کنار رسالت اطلاع رسانی اصل صداقت در ارائه مطالب را حفظ کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار