نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: ملت ایران می بایست انسجام ملی را حفظ کنند و به بهانه های محتلف نظام خود را تضعیف نکنند.

 پیام 9 دی این است که راه انقلاب به قوت خود ادامه دارد/قرار بود در ایران تابستان داغ باشد اما الان در غرب زمستان داغ داریم

به گزارش گلستان 24  ؛ حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا در تجمع گرامیداشت یوم الله 9دی در جمع مردم مینودشت گفت : دشمنان می گفتند سال 88 سال آخر انقلاب اسلامی ایران است ، همانطوری که باراک اوباما گفته بود بنده امسال پیام نوروزی را به ایران فرستادم ، سال دیگر (سال بعد از فتنه ) در عید نوروز ایران شرکت خواهیم کرد .

وی افزود : کار را به جایی رسانده بودند که آقایان و خانوم های بهائی ها و وهابی ها سر برهنه شعار الله اکبر سر می دادند.

رعایتی به فرمایشاتی از امام خامنه ای اشاره کرد و اظهار داشت : ملت ایران می بایست انسجام ملی را حفظ کنند و به بهانه های محتلف نظام خود را تضعیف نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا بیان کرد : ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته بود تابستان داغی را در ایران خواهیم داشت ولی الان زمستان داغی را در در اروپا داریم که چند روز پیش شاهد بودید رئیس چمهور آمریکا چراغ خاموش به عراق آمد و چراغ خاموش هم عراق را ترک کرد ، با اینکه آمریکا هزینه های زیادی را متحمل شده بود تا در جنگ روسیه پیروز شود اما شاهد بودید که سوریه را دو دستی تقدیم ایران کرد و رفت .

حجت الاسلام رعایتی در پایان گفت : 9 دی نشان داد که همه ملت ایران و بخصوص مردم ولایت مدار شهرستان مینودشت چطور تاریخ ساز شدند و این راه به قوت خود ادامه دارد و ملت ایران نخواهد گذاشت که دشمنان به خاک ایران تعرض کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار