فرمانده سپاه نینوا گلستان اطاعت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: اگر ملت ایران از اول انقلاب تاکنون توانسته بر دشمنان داخلی و خارجی غلبه کند ثمره وجود رهبری خردمند و تبعیت ملت از ولایت فقیه است.

 فرمانده سپاه نینوا: اطاعت از ولی فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است‌

 به گزارش گلستان 24 ؛  به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا، سردار حسین معروفی در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان آزادشهر با عنوان علمداران بصیرت و شهادت با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند، اظهارداشت: شهدای ما همه وجود خود را برای بقای دین خدا و ارزش‌های اسلامی و تبعیت محض از ولایت فقیه گذاشتند و به ما عزت آبرو بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم برای حفظ اسلام مرز نمی‌شناسند، اظهار داشت: ما برای حفظ اسلام و دستاوردهای والای آن حد و مرز نمی‌شناسیم و سد بلای مسلمانان در همه جای جهان هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خطاب به افرادی که دفاع مقدس را زیر سوال می‌برند، گفت: دفاع مقدس هم از لحاظ اعتقادی و هم از لحاظ ملی مقدس بود. با وجود اتحاد همه کشورهای استکباری برای جنگ با ایران، ما حتی یک سانت از خاک کشور را از دست ندادیم و آنها را مجبور کردیم که آقایی ما را بپذیرند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به اینکه عصاره فرهنگ عاشورا و جنگ اخلاص است، گفت: فرهنگ عاشورا در هر کجا وارد شود آنجا را مقدس می‌کند و امروز به برکت دفاع مقدس رویش‌های انقلاب قابل قیاس با ریزش‌های آن نیست.

معروفی با اشاره به اینکه اگر امروز جوانان این مرز و بوم در زمینه‌های فناوری از جمله ساخت موشک نقطه‌زن و عضویت در باشگاه هسته‌ای جهان در جهان خوب درخشیده‌اند اینها از رویش‌های انقلاب اسلامی هستند و به جرات می‌توان گفت جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند بلکه محکم‌تر هم هستند.

وی اطاعت از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر ملت ایران از اول انقلاب تاکنون توانسته بر دشمنان داخلی و خارجی غلبه کند این ثمره وجود رهبری خردمند و تبعیت ملت از ولایت فقیه است.

وی تصریح کرد: در زمان جنگ، وقتی امام خمینی (ره) پیامی می‌داد، این پیام برای ما حکم فرمان و دستور خدا را داشت و همه برای انجام آن بسیج می‌شدند. در دوران دفاع مقدس مانند روز عاشورا، رزمندگان ما برای جان دادن با هم مسابقه می‌دادند و ایثارگی و وحدت در بین همه موج می‌زد.

فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: متاسفانه سال‌هاست که این فرهنگ فراموش شده و سخنان امام خامنه‌ای که در آغاز هر سال مسیر را برای ما مشخص می‌کند را شعار سال می‌نامیم و به آن به عنوان یک پیشنهاد نگاه می‌کنیم. در حالی‌که آن حکم حکومتی است، حکم ولی فقیه و حکم خداست.

معروفی در ادامه با بیان اینکه امروز همه ما بایدمبلغ خوبی برای اسلام و ارزش‌های والای آن باشیم، افزود: قابلیت های انقلاب را با واقعیت برای مردم تشریح کنیم و با خدمت صادقانه به مردم دین خودمان را به انقلاب و مردم به شایستگی ادا کنیم.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اینکه دشمن ایمان ملت ما را هدف قرار داده است، افزود: دشمنان ما با ترفندهای گوناگون و جنگ نرم که به مراتب سخت‌تر از جنگ سخت است ایمان ما را هدف گرفته و ملت ما همچون گذشته همیشه در برابر این توطئه‌ها هوشیار و بابصیرت است.

انتهای پیام/ش

ارسال نظر

آخرین اخبار