فرماندار کردکوی گفت: دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند لذا همه ما باید برای ارتقای نظام آموزشی و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم.

 دانش آموزان سرمایه های کشور هستند/ همه ما باید برای ارتقای نظام آموزشی و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از رادکانا،ابراهیم قدمنان در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با اشاره به نقش و جایگاه نظام آموزشی کشور، گفت: دانش آموزان سرمایه های این کشور هستند لذا همه ما باید برای ارتقای نظام آموزشی و ایجاد اشتغال جوانان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه تاثیرگزارترین سرمایه گذاری برای رسیدن به اهداف و سیاست های عالیه دولت در درازمدت باید در آموزش و پرورش صورت گیرد، افزود: در سال جاری ۶۰ میلیارد تومان در بخش صنعت و  ۲۰ میلیارد تومان برای ایجاد مشاغل خانگی سرمایه گذاری شده است.

فرماندار شهرستان کردکوی اظهار داشت: با توجه به موانع زیاد موجود در این شهرستان و استان سرمایه گزاری مطلوبی در کردکوی شده که این بخش در حوزه آموزش و پرورش، رونق و رشد و توسعه خانواده ها تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

قدمنان در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتقاء سطح آموزش دانش آموزان برای پذیرفته شدن در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سال جاری در همه رشته ها شد، بیان کرد: لازمه وجود چنین موفقیت و سربلندی بزرگی نقش موثر اداره آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار