مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گلستان از آغاز واگذاری اراضی ناحیه صنعتی گمیشان به متقاضیان سرمایه‌گذاری در حوزه نگهداری و فرآوری میگو خبر داد.

آغاز واگذاری اراضی صنعتی گمیشان به متقاضیان فرآوری میگو

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌حجت‌الله خلیل‌زاده اظهار کرد: بر این اساس شرکت شهرک‌های صنعتی استان از متقاضیان به‌منظور انعقاد قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل اراضی دعوت به عمل می‌آورد.

 

وی افزود: ناحیه صنعتی گمیشان از نواحی صنعتی مصوب این استان بوده که همزمان با ایجاد سایت پرورش میگو در شهرستان گمیشان، طراحی و جانمایی شده بود که با حمایت‌ها و همراهی‌های استاندار گلستان شرایط واگذاری اراضی آن به متقاضیان سرمایه‌گذاری میسر شد. به گفته وی با توجه به بهره‌برداری از سایت یاد شده این موضوع به یکی از دغدغه‌های پرورش‌دهندگان میگو در منطقه تبدیل شده بود که پس از صدور دستور پیگیری ایجاد سازوکار لازم، مشکل واگذاری اراضی ناحیه صنعتی گمیشان به متقاضیان سرما‌یه‌گذاری در حوزه نگهداری و فرآوری میگو حل شد. فرماندار گمیشان نیز گفت: این واگذاری در پی حضور استاندار گلستان در شهرستان طی فروردین سال جاری و همراهی مسوولان شهرستانی انجام شد.امیرشیر توماج خاطرنشان کرد: پیرو دستور استاندار و پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان اکنون واگذاری اراضی در ناحیه تخصصی شیلات برای احداث کارگاه‌ها و کارخانه‌های نگهداری و فرآوری میگو آغاز شده است.توماج یادآور شد: راه‌اندازی این کارخانه‌ها در ناحیه تخصصی شیلات ضمن تکمیل چرخه تکثیر، پرورش و فرآوری میگو در شهرستان موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار مضاعف در شهرستان خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار