لیبرال دمکراسی یک الگوی تحلیلی دروغین است و پیام سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم این است که مردم و دولتمردان تحلیل های دروغین لیبرال دمکراسی را نخورند.

 فقر مردم در استان گلستان، زیر برگ درختان سرسبز گم شده است/ پیام سخنان رهبر انقلاب این است که گول تحلیل های دروغین لیبرال دمکراسی را نخوریم

به گزارش گلستان 24 ؛آیت‎الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروزدر خطبه‎های نماز جمعه گرگان با اشاره به موضوع زن در اسلام اظهارداشت: دشمنان ما در بسیاری از مسائل علیه ارزش‎های اسلامی تبلیغات می‎کنند به ویژه در مورد زنان و نگاه اسلام به زنان و می‎گویند اسلام ضد زن است.

امام جمعه گرگان ادامه داد: نگاهی که غرب به زن دارد ما موافق نیستیم، غرب تلاش می‎کند به انگیزه مادی زن را به صحنه بیاورد و اسلام با این نگاه مخالف است و اسلام برای ورود انسانی و درست زن به عرصه‎های مختلف جامعه تلاش می‎کند.

وی با بیان اینکه حضرت زینب(س) در نضت کربلا نقش بسزایی داشت، تصریح کرد: نگاه به زن در انقلاب اسلامی نیز برای حضور در عرصه‎های مختلف جامعه تقویت شد.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: حضرت زینب( س) برای همه بانوان باید الگو باشد، این روز روز پرستار نیز نامیده می‎شود و باید اندیشید که چرا این روز را به عنوان روز پرستار انتخاب کردند، حضرت زینب(س) با همه شئوناتی که داشتند از یتیمان کربلا پرستاری کردند و حتی از امام سجاد(علیه‎السلام) نیز در کربلا و اسارت پرستاری کردند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‎ها درصدد بودند که 28 مرداد را در کشور بار دیگر تکرار کنند اما به علت هوشیاری مردم و امام(ره) این اتفاق نیفتاده است، افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بنا است 3 ماهواره را به فضا پرتاب کنیم و این موضوع اهمیت زیادی دارد و ما باید به دستاوردها و توانایی انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه استان گلستان تاکید کرد: ایران نهمین کشوری است که دارای دانش هوا و فضا است و نخستین کشوری که این ماهواره را به فضا پرتاب کرد و ایران نیز نهمین کشوری است که توانسته به این توانایی برسد و این دانش، دانش بومی و توسط متخصصان ایرانی انجام شده است.

آیت‎الله نورمفیدی با بیان اینکه 80 درصد تکنولوژی این ماهواره‎ها توسط ایرانی‎ها ساخته شده، افزود: آمریکایی‎ها می‎گویند این برخلاف قطنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل است و تبلیغات بر علیه این مسئله داشتند و حالا آمریکایی که خود از برجام و قطنامه 2231 شورای امنیت خارج شدند و زیر تعهد برجام را زدند و حال می‎گوید ایران برخلاف تعهداتش عمل می‎کند و این در حالی است که خود آمریکایی‎ها برجام را نقص کردند.

نماینده ولی فقیه استان گلستان با بیان اینکه امروز ما پیشرفت کردیم و خیلی چیزها بدست آوردیم، افزود: با چنین پیشرفت‎هایی ما هژمونی آمریکایی‎ها را خراب کردیم.

وی یادآور شد: رئیس جمهور در هفته آینده به استان گلستان سفر می‎کند و حضور رئیس جمهور در استان نیاز به برنامه‎ریزی‎هایی است و از این نظر ساده نیست و زحمات زیادی کشیده شده که توانستند رئیس جمهور را به استان دعوت کنند و امیدواریم اتفاق‎های خوبی در این زمینه بیفتد.

وی یادآور شد: در سفر نخست رئیس جمهور در مرکز استان دیدار مردمی داشتند و در سفر دوم در دیگر شهرها این دیدار اتفاق می‎افتد و قرار شده دیدار مردمی رئیس جمهور در سفر پیشرو به استان در گنبدکاووس باشد و امیدواریم مردم شهرهای شرق استان استقبال باشکوهی از رئیس جمهور داشته باشند چرا که یک برد جهانی دارد.

امام جمعه گنبد: پیام سخنان رهبر انقلاب این است که گول تحلیل های دروغین لیبرال دمکراسی را نخوریم

حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب که رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیداربا مردم قم در 19 دیماه ، قیام این روز را حاصل برخورد دو دستگاه محاسباتی،دو نظام معرفتی و دو الگوی تحلیلی دانستند، گفت: این یکی از مهمترین بخش های سخنان ایشان  بود که یک لیبرال دمکراسی دروغین پای دل غربی است و امروز ادبیات این دیدگاه در مطبوعات و رسانه ها وجود دارد و انسانهای غربزده ای نیز هستند که از این ادبیات استفاده می کنند و تحت تاثیرند.

خطیب جمعه گنبدکاووس اذعان کرد: هرجایی انقلاب نفوذ کرده است تحلیل انقلاب کارآمد بوده و نتیجه داده است و هرجایی که این آدم ها به این گفتمان دل بسته اند لطمه خورده ایم و مشکل داشته ایم.

امام جمعه گنبد با اشاره به اینکه این اندیشه مصداق های تاریخی زیادی در شکست محاسبات خود دارد و در مقابل پیش بینی و محاسبات گفتمان معرفتی انقلاب موفق عمل کرده است گفت: به عنوان مصداق می توان به پیش بینی فروپاشی شوری از سوی امام خمینی(ره) اشاره کرد که پیش بینی درستی بود.

وی ادامه داد: در همان روزی که آمریکا ایران را به تحریم های سخت و بی سابقه تهدید می کند روزشمار بدهی های خارجی آمریکا مبلغ 22 هزار میلیارد دلار را نشان می دهد که این نشان از افول این کشور است و مشکل در دستگاه محاسباتی لیبرال دمکراسی است.

امام جمعه گنبدکاووس فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم را جلودارانه و فوق العاده خواند که آنها که اهلش هستند باید به عنوان یک مشتری دنبالش بروند و ببینند امروز جلودار چه مطلبی را تاکید می کند.

مردم گلایه مندی ها را به تقوت انقلاب ربط می دهند.

حجت الاسلام ترابی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رئیس جمهور به گنبدکاووس در روز دوشنبه 24 دی ماه اظهار کرد: استقبال استانی و مردمی در شهرستان گنبد است دوشنبه ساعت 9 منتظر مردم هستیم چرا که مردم ما این را درک می کنند که استقبال از مسئولشان استقبال از نظام اسلامی است و در موقعیتی که دشمن می خواهد تابستان داغ و از این قبیل رویدادها رقم بزند ما بتوانیم یک استقبال پرشور انجام دهیم در صحنه های مختلف از آن استفاده می کنیم.

ترابی همچنین اضافه کرد: با حفط گلایه مندی هایی که مردم در زندگی و معیشت خود دارند و با حفظ اختلاف سلیقه هایی که در اداره و سیاست دارند مردم اینها را به تقویت انقلاب ربط نمی دهند و در مراسم استقبال شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه سخنانش به سفر وزیر امور خارجه کشورمان به همراه چندین نفر از سرمایه گذاران به هند اشاره کرد و افزود: یک تعامل خوبی با این رویکرد که "دیگر منتظر اروپا نمی مانیم" شروع شده است و تعامل گسترده ای را با شرق آغاز می کنیم که به حمدالله این تحقق همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب مبنی بر اولویت همسایه ها در تعاملات اقتصادی بیان کردند.و می تواند مقدمه ای برای ایجاد باشگاه تحریم شونده ها شود.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین به سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) نیز اشاره کرد و گفت: یکی از شعارهای زیبای بانوان در زمان انقلاب و بسیجیان این بود که ما همه دختران زینب هستیم .

وی اضافه کرد: فرزندان معنوی زینب کبری، پیشگامان زن مسلمان و زن انقلابی در دنیای امروزند که یک الگوی تمام نشدنی از صبرو استقامت و ایثار و بزرگی که زبانی چون زبان پدر در کام و عطر و بویی چون ابا عبدالله الحسین(ع) را دارد و شهدایی  از دامان  اوبه اسلام هدیه شده اند، دارند.

امام‌جمعه گالیکش: اعتماد به جوانان رمز عبور از بحران‌ها / ما می‌توانیم تنها راهبر عبور از مشکلات کشور

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه شهرستان گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات گفت: شیطان دشمن نامرئی است؛ انسان‌های مؤمن باید باهوش، مواظب، مراقبت و با بصیرت باشند. شیطان دشمنی است که شما او را نمی‌بینید ولی او ویارانش شما را می‌بینند.

وی با اشاره به آیه 27 سوره اعراف گفت: وقتی انسان دشمن را در مقابل خودش ببیند؛ می‌تواند بهترین راه مقابله با دشمن را انتخاب کند وی شیطان دشمنی است که شما آن را نمی‌بینید و مشاهده نمی‌کنید و خبر نداری کی و از کدام طرف به شما حمله می‌کند.

حجت‌الاسلام دلبری اضافه کرد: همیشه باشد آماده مقابله و دفاع برابر شیطان باشیم؛ بهترین راه مقابله با دشمن نامرئی باتقوا بودن است.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت زینب (س) گفت: پرستاری می‌تواند یکی از راه‌های قرب به خداوند و دست‌یابی به کمال انسانی باشد.

وی افزود: در روایتی از پیامبر گرامی اسلام (ص) نقل‌شده است که ایشان در خصوص پرستاری فرموده‌اند: کسی که یک روز و یک‌شب پرستاری بیماری را بر عهده بگیرد خداوند آن را با حضرت ابراهیم (ع) محشور می‌کند و همچون برقی از صراط عبور می‌کند.

nilkooh3275 1

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به امام‌جمعه‌ای در تراز نظام اسلامی گفت: 24 دی‌ماه مصادف با تعیین مقام معظم رهبری به‌عنوان امام‌جمعه تهران توسط امام خمینی (ره) در سال 1358 است؛ نماز جمعه از عبادات سیاسی - اجتماعی اسلامی است و احیا و برگزاری آن به‌طور گسترده از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گفته وی؛ امام خمینی (ره) آمدند و نماز جمعه را احیا کردند و پس از فراز و نشیب‌هایی در تاریخ 24 دی‌ماه سال 58 مقام معظم رهبری را به‌عنوان امام‌جمعه تهران معرفی کردند که طی این مدت به نحو احسن به وظیفه خودشان در این رابطه عمل کردند.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: عملکرد مقام معظم رهبری در نظام جمعه تهران درخشان بوده و هستند و الگویی برای نمازهای جهان اسلام و کشور ما است.

وی با اشاره به سه پرده از نمازهای جمعه مقام معظم رهبری گفت: اول خضوع، آگاهی بخشی و درایت، دوم شجاعت و هدایت مردم و رهبری اجتماع و سوم بصیرت، مقابله با فتنه‌ها و صلابت و رحمت که تومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مردم قم گفت: رهبری در این دیدار فرمودند تحلیل‌های کشورهای غربی خصوصاً آمریکا قوی نیست و خطاپذیر است، مردم بصیرت داشته باشند نمی‌شود به قول، تهدید و امضا آمریکا اعتماد کرد و هیچ‌گونه اعتباری نداشته و ندارد و مردم باید مراقب باشند و از انقلاب و نظام اسلامی دفاع و حمایت کنند.

امام‌جمعه گالیکش با اشاره به پروژه آمریکایی صهیونیستی برای بی‌ثبات کردن انقلاب اسلامی گفت: مواظب و مراقب باشید هرچند شیطنت‌های دشمنان در امسال برملا شد، لو رفت و خنثی شد اما امکان دارد برای سال آینده برنامه‌هایی داشته باشند.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری؛ اعمال تحریم‌های سخت‌تر علیه ملت ایران، سیاه نمایی از وضعیت موجود و ناامید کردن مردم، تحریک اعتراضات اجتماعی و دامن زدن به آن‌ها، تبدیل اعتراضات به آشوب با کمک گرفتن از فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای و عوامل نفوذی، سازمان‌دهی دشمنان داخلی و تلاش برای مشروعیت بخشیدن به آن‌ها در بخش داخلی، استفاده از گروه‌های ضدانقلاب برای ناامن سازی داخل کشور، ایجاد همگرایی میان رژیم صهیونیستی و اعراب از جمعه محورهایی است که آمریکا و جبهه استکبار علیه مردم ایران در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند؛ نیروهای انقلاب و مردم ایران اسلامی باید این نکات را مدنظر داشته باشند و لحظه‌ای از توطئه دشمنان غافل نشوند.

وی با اشاره به مسائل بیکاری، مشکلات معیشتی، گرانی و تورم گفت: این‌ها مسائلی است که از دولت‌مردان می‌خواهیم و درخواست می‌کنیم مشکلات مردم را برطرف کنند.

خطیب جمعه گالیکش تصریح کرد: مردم ما مردم خوبی هستند و در تمامی صحنه‌ها پای انقلاب و نظام بودند و هستند و باید زندگی بسیار خوبی داشته باشند مسئولین و دولت‌مردان بیایند و ورود پیدا کنند و با کمک دیگران مشکل مردم را به نحو احسن برطرف کنند.

امام‌جمعه گالیکش تأکید کرد: دشمن‌شناسی، امیدآفرینی در جامعه، استقامت، توکل و توسل به خدا و معصومین، وحدت بخشی، توجه به اقتصاد مقاومتی، تقویت حس اعتمادبه‌نفس و غرور ملی، حمایت از دستگاه قضایی برای مقابله با مفسدان اقتصادی، کمک به دولت برای مقابله با تحریم‌ها و حل مشکلات کشور با ارائه پیشنهادهای مفید، فراهم آوردن نیروهای انقلابی در بدنه جامعه و دولت، فعال شدن نیروهای انقلابی در فضای مجازی، بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای جریان سازی سالم، پاسخگویی به شبهات و ابهامات و خدمت صادقانه داشتند و تقویت سرمایه انسانی ازجمله موارد است که همه نیروهای انقلابی باید مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به ۴۰ سال تجربه و دستاورد انقلاب اسلامی گفت: ۲۶ دی‌ماه یادآور فرار خفت‌بار و ذلت‌بار شاه ملعون است، مردم ایران اسلامی آمدند و با حمایت امام خمینی (ره) نظام شاهنشاهی را ساقط کردند و نام مقدس جمهوری اسلامی را انتخاب کردند.

حجت‌الاسلام دلبری راهبر ما می‌توانیم تنها راهبر عبور از مشکلات کشور است، روحیه انقلابی رمز پیشرفت کشور است، اعتماد به جوانان رمز عبور از بحران‌ها است، عدم اعتماد به دشمن رمز پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی است، هزینه سازش بیش از مقاومت است را ازجمله راهبردها دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد.

وی افزود: همچنین باید مقام معظم رهبری و بیانات ایشان را فصل الخطاب بدانیم، یکی از دلایلی که مسائل اقتصادی به وجود آمده است این است که برخی از مسئولین آن‌طوری که بایدوشاید به فرمایشات ایشان گوش نمی‌دهند و نگاهشان به بیرون از کشور است و به داخل کشور و ظرفیت‌های جوانان توجهی ندارند.

امام‌جمعه گالیکش در پایان گفت: ما در شرایطی قرار داریم که جمهوری اسلامی باعزت، عظمت، اقتدار در حال حرکت به سمت جلو و رسیدن به اهداف بزرگ است اما از آن‌طرف آمریکا قدرتی رو به افول و زوال است و به همین زودی زود مضمحل و نابود می‌شود.

امام جمعه آزادشهر: در استان گلستان، فقر مردم در زیر برگهای سبز درختان گم شده است

حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه آزادشهر با اشاره به سالروز قیام خونین مردم قم در سال 56 و دیدار مردم قم با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حضرت آقا در این دیدار فرمودند، قم سرچشمه اصلی انقلاب و حوزه علمیه قم پشتبانه معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد.

وی بعد از معرفی قم توسط احادیث ائمه اطهار به بخش دیگری از سخنان امام خامنه ای در دیدار با مردم قم پرداخت و بیان کرد: حضرت آقا فرمودند دولت مرد آمریکایی می گوید، ایران حقوق بشر را از عریستان یاد بگیرد، وقتی ما این صحبتهای دولت مردان آمریکایی و اروپایی ها را می شنویم برای مردم آنها تاسف می خوریم که چگونه در کنار اینها هستند و به اینها رای داده و به آنها اعتماد کرده اند.

حجت الاسلام شهابی افزود: دنیا می داند که حکومت دیکتاتوری نظیر حکومت عربستان نیست و ظالم ترین حاکمان، پادشاه آل سعود می باشد، آنوقت آمریکایی ها و اروپاییان به مردم و دولت ایران سفارش می کنند که حقوق بشر را از عربستان یاد بگیرند.عربستانی که روزنامه نگار منتقد خود را قطعه قطعه کرد و هزاران هزار جنایت دیگر در کشور خود و دنیا انجام داده است.

خطیب جمعه آزادشهر تصریح کرد: آمریکایی ها و اروپاییان تهدیدشان، وعده هایشان و نه امضایشان اعتبار ندارد. اینها مرد قول و عمل نیستند و اگر راه نفوذی پیدا کنند جز خیانت کار دیگری انجام نمی دهند. مردم ما خیانتهای اینها را از پیش از سال 41 به یاد دارند.

امام جمعه آزادشهر سپس به حضور ریاست جمهور و نمایندگانش در استان در روز دوشنبه اشاره کرد و گفت: در روز دوشنبه حضور رئیس جمهور محترم را در استان گلستان و در اجتماع مردمی در گنبد و گرگان داریم. نمایندگان ریاست جمهور هم در شهرستانها حاضر خواهند شد. امیدواریم انتظاراتی که مردم دارند برآورده شود و مشکلات مردم رفع و مسائل اقتصادی، اشتغال و ... برطرف شود.

وی ادامه داد: در استان ما، فقر مردم در زیر برگهای سبز درختان گم شده است. امیدواریم انشا ا... به این مردم فقیر و ولایتمدار توجه بیشتری شود و دقت بهتری در کارها انجام گیرد. امیدواریم مشکلات شهرستان ما هم، انشا ا... با آمدن نماینده رئیس جمهور در حد امکان رفع شود.

حجت الاسلام شهابی سپس به تولد حضرت زینب (س) اشاره کرد و خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س) زینت عالم بشریت، اسلام و کربلا است. حضرت زینب (س) بهترین الگو برای زنان عالم است. ما تا زمانی که اینچنین شخصیتهایی داریم، نباید سراغ غربی ها رفته و سبک زندگی را از ماهواره و فضای مجازی الگو بگیریم.

خطیب جمعه آزادشهر اظهار کرد: غرب، برای زنان عزت، عفت و کرامتی قائل نیست. دفاع از حقوق زن در غرب یک حیله شیطانی برای فریب، استفاده ابزاری و به ابتذال کشیدن زنان است.

امام جمعه آزادشهر افزود: الگوی تمام عیار برای زنان حضرت زینب (س) می باشد. شخصیتی که در کربلا پرستار دین و ولایت بود و نماد عفت، ایمان وبصیرت است. نقش حصرت زینب در کربلا بی بدیل بود و الان هم اینچنین است. اگر حضرت زینب (س) را در برنامه ی رفتاری و کاری خود الگو قرار دهیم، زندگی ما زندگی سالم و موفقی خواهد شد. عشق و ایثار حضرت زینب به ولایت در حد اعلا و زینب زبان گویای کربلا بود.

وی در پایان به روز پرستار اشاره کرد و گفت: پرستاران چه روز خوبی را برای خود انتخاب کرده اند. پرستارانی که حافظان حریم دین و سلامت هستند. ما از تمامی پرستاران، چه آن پرستارانی که در خانه و یا بیمارستان مشغول به پرستاری از بیماران هستند و چه ان پرستارانی که در جاهایی که شاید ما از آنها خبر نداریم مشغول به خدمت هستند تشکر می کنیم و روز پرستار و تولد حضرت زینب (س) را به انها تبریک می گوییم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار