مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از دیدار نمایندگان جامعه کار و تلاش استان با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور خبر داد.

نمایندگان جامعه کارگری گلستان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گلستان24، سعید مازندرانی صبح یکشنبه در نشست خبری به تشریح برنامه هفته کار و کارگر در گلستان پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های این هفته با این نشست خبری آغازشده و دوشنبه ۱۱ اردیبهشت با افتتاح دفتر بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان و برگزاری ۲۶ برنامه استانی و ۱۴۴ برنامه شهرستانی به پایان می‌رسد.

 سعید مازندرانی

وی از برگزاری مسابقه‌های مختلف در هفته کار و کارگر در استان خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی بهترین ایده در خصوص «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و مسابقه کتاب‌خوانی ازجمله مسابقه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان گفت: در این هفته همچنین دریکی از واحدهای کارگری استان حضور یافته و این ایام را به کارگران تبریک خواهیم گفت.

خواسته‌های کارگران را به گوش مسئولان می‌رسانیم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ادامه داد: همچنین در این هفته اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان با استاندار گلستان و نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هدف از این دیدار رساندن خواسته‌های کارگران به مقامات استان است.

مازندرانی خاطرنشان کرد: همچنین در این هفته با خانواده شهدا و ایثارگران جامعه کار و تلاش استان و کارگران آسیب‌دیده ناشی از کار دیدار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: برپایی پایگاه سنجش سلامت کارگران، افتتاح شرکت تعاونی توسعه روستایی، غربالگری سلامت کارگران و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی جامعه کارگری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای این هفته است.

به گفته مازندرانی جمعه آینده نمایندگان کار و تلاش استان گلستان با رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور دیدار خواهند کرد.

برگزاری نشست علمی کارگری در استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان همچنین از برگزاری نشست علمی کارگری در هفته کار و کارگر در استان خبر داد و گفت: در این نشست که با حضور نخبگان برگزار می‌شود، مباحث مربوط به تولید و اشتغال استان موردبررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: معرفی برترین‌ها و اسطوره‌های جامعه کار و تلاش استان به صداوسیما، بازدید و سرکشی از کارگاه‌های موفق زنان سرپرست خانوار استان، تجلیل از نمونه‌های کار و تلاش شهرستان‌ها، نشست نمایندگان کارگران و کارفرمایان با نمایندگان دولت و برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی (فینال مسابقات والیبال و فوتسال) از دیگر برنامه‌های این هفته در استان است.

مازندرانی تصریح کرد: افتتاح دفتر بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون و برگزاری همایش متمرکز گرامیداشت هفته کار و کارگر و تقدیر از برترین‌های جامعه کار و تلاش استان آخرین برنامه‌های این هفته است  که در روز ۱۱ اردیبهشت مصادف با روز جهانی کار و کارگر در استان برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار