مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان گفت: همایش ملی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار استان گلستان با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

 همایش ملی معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه پایدار استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛داود طبرسا ظهر دیروز در چهارمین جلسه ستاد همایش سرمایه‌‌گذاری استان اظهارداشت: مهم‌ترین اقدام در راستای برگزاری این همایش ملی، تهیه فرصت‌های سرمایه گذاری با همکاری دستگاه‌های اجرایی است.

وی همچنین خواستار همکاری جدی دستگاه‌ها در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد ملی شد و افزود: همایش ملی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار استان گلستان در 2 روز 4 و 5 اردبیهشت سال 98 در گرگان با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی استان و با حضور کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و مهمانان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

پاسوار مشاور استاندار گلستان هم در این جلسه با اشاره به اقدامات پیش روی ستاد همایش سرمایه‌گذاری، گفت: پس از نصب تابلوی دبیرخانه همایش و استقرار نیروی انسانی ثابت در این دبیرخانه دائمی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، باید از این پس مکاتبات لازم با این عنوان انجام گرفته و گزارش پیشرفت کار نیز توسط این دبیرخانه تهیه و به استاندار ارائه شود.

مشاور استاندار تاکید کرد: در صورت کمبود نیروی انسانی در دبیرخانه، از دیگر دستگاه‌های اجرایی کمک گرفته شود.

پاسوار تصریح کرد: ضمن تهیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرمت‌های واحد باید دستگاه‌های اجرایی جلسات مستمر برای پیگیری کار با شرکت‌های مشاور برگزار کرده و گزارش آن را به دبیرخانه ارائه کنند.

وی با تاکید بر شناسایی و عقد قرارداد با شرکت پشتیبان برای انجام امور اجرایی همایش در یک هفته آینده، افزود: تیم روابط ‌عمومی و اطلاع‌رسانی نیز باید بسته تبلیغاتی همایش را آماده و کار اطلاع‌رسانی را آغاز کند.

مشاور استاندار گلستان افزود: برای جانمایی طرح‌های گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان باید بازدیدهایی را با حضور دستگاه‌های مرتبط، انجام داده و گزارشات آن را به دبیرخانه همایش ارائه کنن.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار