رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح افسران از برنامه زمانبندی خود جلوتر است.

پروژه تقاطع غیرهمسطح افسران از برنامه زمانبندی خود جلوتر است

به گزارش گلستان 24 ؛ ناصر گرزین، شامگاه شنبه در نطق پیش از دستور خود در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی اخلاق محوری را در سرلوحه خود قرار داده و رویکرد اخلاقی در تمام سطوح ضروری است.

وی با اشاره به شعار شهر انسان محور که توسط شهردار و شورای شهر گرگان مطرح است، افزود: خوشبختانه در ماه های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه اتفاق افتاده و لازم است که به موضوعات دیگری هم توجه کنیم.

گرزین گفت: توسعه شهر در همه ابعاد حمل و نقل و ترافیک، عمرانی، گردشگری، احیاء بافت تاریخی و غیره در جریان است و این اقدامات نشان می دهد که گرگان بهشت سرمایه گذاری و مقصد گردشگری خواهد شد.

وی تأکید کرد: باید فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسائل حمل و نقل عمومی توسعه یابد و سه شنبه بدون خودرو همه گیر شود.

گرزین همچنین گفت: باید تلاش کنیم که شهر را برای همه شهروندان مناسب سازی کنیم و در این بین سهم معلولان و سالمندان را فراموش نکنیم.

وی تصریح کرد: سرانه های ورزشی گرگان در زمان مدیریت دادبود چهار برابر افزایش یافته و گرگان به سمت کلانشهر شدن حرکت می کند بنابراین الگوهایی را باید برای خود در نظر بگیریم و براساس آن عمل کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: واحد املاک قلب تپنده شهرداری است و تخصصی کردن این واحد در دستورکار شهرداری است.

گرزین گفت: سرمایه گذاری حلقه گمشده شهرداری ها است ولی اتفاقات خوبی در شهرداری گرگان افتاده و امیدواریم پروژه های ما سریع تر به سرانجام برسد.

وی افزود: ۴۰ پروژه برای ۴۰ سالگی انقلاب در نظر گرفته شده که بخشی کلنگ زنی و بخشی افتتاح می شود.

گرزین با بیان این که پروژه روگذر افسران چهار درصد از زمانبندی خود جلوتر است، تصریح کرد: کار عملیات عمرانی احیاء خیابان پاسرو شروع شده و در این دوره شورا توجه ویژه به بافت تاریخی شده است.

وی گفت: ۲۰۰ نیروی شرکتی در شهرداری وجود دارد که باید تعیین تکلیف شوند و یا حداقل مزایایی برای آن ها در نظر بگیریم.

گرزین تصریح کرد: موضوع زیباسازی سطح شهر هم با نزدیک شدن به ایام نوروز باید به طور جدی پیگیری شود.

وی در خصوص بودجه گفت: شهرداری گرگان لایحه بودجه در مهلت قانونی آن به شورا ارائه کند تا فرصت بیشتری برای بررسی داشته باشیم.

انتهای پیام /مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار