حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن از برگزاری اعتکاف علمی طلاب این مدرسه خبر داد.

 اعتکاف علمی طلاب خواهر بندرترکمن

به گزارش گلستان 24 ؛ به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، معاونت آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن، اعتکاف علمی طلاب مدرسه را همچون سنوات گذشته برگزار کرد.

خانم مریم قانعی زارع با بیان این که این برنامه هرساله با نزدیک شدن امتحانات ترم انجام می شود، ارتقای بنیه علمی- آموزشی طلاب را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر مدیریتی این مدرسه معرفی کرد و افزود: برگزاری اعتکاف علمی علاوه بر موفقیت تحصیلی طلاب در نیم سال تحصیلی، فرصتی برای آزمایش طلاب است که در مدت‌ زمانی مشخص، نقاط ضعف خویش را پیدا و در راستای رفع آن، تلاش نمایند.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن، ترویج روحیه علم آموزی و رفتار طلبگی و کیفیت‌ بخشی آموزشی و استفاده بهینه از زمان را از اهداف برپایی این اعتکاف علمی دانست.

وی اعلام کرد: این برنامه به مدت سه  روز متوالی در مدرسه‌ از ساعت 7:30 صبح الی 16:30 برگزار می شود که طلاب علاوه بر مطالعه، از محضر اساتید نسبت به برطرف نمودن اشکالات درسی بهره‌ مند می شوند.

قانعی زارع خاطرنشان کرد: مباحثه دروس در اعتکاف علمی، تمرین تقویت بیان و فن سخنوری است و با هم اندیشی در مباحثه، اشکالات طلاب برطرف می شود

انتهای پیام /

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار