به همت یک زوج فرهنگی دبیرستان زنده یاد «محمدعلی قربانی» در روستای آق قایه شهرستان گنبدکاووس احداث و به بهره برداری رسید.

افتتاح دبیرستان خیّرساز زنده یاد «محمدعلی قربانی» در گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ یک زوج فرهنگی دبیرستان زنده یاد «محمدعلی قربانی» را به یاد فرزند خود در روستای آق قایه شهرستان گنبدکاووس احداث کردند.

مراسم افتتاح این دبیرستان با حضور یاسر لیوانی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گلستان و سایر مسئولان شهرستانی، برگزار شد.

این مدرسه با همت «آنه گل الهیاری» و «قربان قلی قربانی»، زوج فرهنگی خیّر به نام فرزند مرحومشان زنده یاد « محمدعلی قربانی » در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس احداث شد.

این مدرسه در قالب چهار کلاس درس با زیربنای ۲۳۵ مترمربع فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان که از این رقم مبلغ صد میلیون تومان اهدایی خیّر مدرسه ساز آنه گل الهیاری مادر فداکار زنده یاد محمدعلی قربانی در روستای آق قایه شهرستان گنبد کاووس احداث شد.

گفتنی است در مهرماه سال جاری ۳۶ پروژه با ۱۸۷ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان گلستان شد هکه از این تعداد ۳۲ پروژه با ۱۷۷ کلاس درس با همّت و مشارکت خیّران مدرسه ساز انجام شد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار