مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: به مناسبت فرارسیدن چله انقلاب اسلامی همایش «۴۰ سال وفاداری مردم» در استان گلستان برگزار می‌شود.

 همایش «۴۰ سال وفاداری مردم» در استان گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد عصر دیروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دوستان انقلاب اسلامی 40 سال از این انقلاب صیانت و دفاع کردند. امروز انقلاب اسلامی در نقطه بلوغ و کمال قرار دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: 40 سالگی انقلاب اسلامی برای دشمنان مهم است، باور دشمن این بود که این نظام الهی در 3 تا 6 ماه نخست آن سقوط می‌کند لذا هر توطئه‌ای برای سرنگونی انقلاب برنامه ریزی کردند. از کودتای نوژه گرفته تا ترور شخصیت‌های مختلف، سعی داشتند تا انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما در هیچکدام به نتیجه نرسیدند و شکست سنگینی را تحمل کردند.

ولی نژاد با تاکید بر اینکه دشمن باید درس عبرتی در طول 40 سال گرفته باشد، ابراز کرد: آزموده را آزمودن خطاست. ملتی که این همه وفاداری و استقامت خود را به اثبات رسانده است چرا دشمن دوباره آزموده را می آزماید.

وی با تاکید بر اینکه دشمن از تحریم‌های جدید سود نمی‌برد، افزود: ملت ما از این گردنه نیز سخت عبور خواهد کرد و شرایط بهتری در 40 سالگی انقلاب شاهد خواهیم بود و 22 بهمن باشکوه‌تری را این ملت خلق خواهد کرد و حضور پرپیام برای همه کسانی که نیت شوم برای این انقلاب در سر داشتند را به نمایش خواهد گذاشت.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با تصریح اینکه در بخش فرهنگی برنامه‌های متنوع و متفاوتی داریم، ابراز کرد: 420 برنامه شاخص برای استان پیش بینی شده است و سعی شده همه استان را در این برنامه ها ببینیم، در حوزه قرآنی، مسجد، تشکل‌های دینی، جوانان و نوجوانان، حوزه روحانیت، هیئت های مذهبی برنامه‌های خوبی پیش بینی شده است.

ولی نژاد با بیان اینکه بیشترین برنامه را در روستاهای استان داریم، گفت: 150 روستا برنامه مستقیم و در 300 روستا برنامه عمومی تدارک دیده شده است و مابقی روستاها نیز برنامه‌های خوبی داریم.

وی ادامه داد: 28 برنامه قرآنی در همه شهرها و بخشی از روستاهای استان با حضور قاریان کشوری برگزار می شود در همه بخش‌های فرهنگی برنامه‌هایی برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه زیربنای فکری انقلاب اسلامی، فرهنگی است، گفت: بیشترین نقطه تقابل انقلابیون با حکومت پهلوی همین موضوع فرهنگ بوده است، دشمن همه همت خود را پای کار آورده تا تقابل فرهنگی با انقلاب اسلامی داشته باشد، دشمن از طریق جنگ سخت به پیروزی نرسید و می‌خواهد انقلاب را در جنگ فرهنگی شکست دهد.

ولی نژاد بر لزوم ارتقاء غنای فرهنگی در جامعه تاکید کرد و افزود: افزایش برنامه‌های فرهنگی سبب می‌شود تا در برابر هجمه‌های دشمن واکسینه شود و ارزش‌ها در جامعه حفظ و ماندگار شود و این تفکر به نسل آینده منتقل شود.

وی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر را برگزاری نشست پرچمداران تبلیغ، طلایه داران فاطمی، نگاهی به گذشته و امید به آینده، جشنواره انقلاب اسلامی، شب شعر انقلاب اسلامی، همایش 40 سال وفاداری مردم، یادوراه شهدای روحانی، نقش خانواده در انقلاب، کنگره شعر اهل بیت (ع) عنوان کرد.

ولی نژاد گفت: 150 ویژه برنامه در روستاهای استان و 140 مسجد استان با عنوان «هر شب در مسجد» پیش بینی شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان بیان کرد: اطلس فرهنگ قرآنی در گلستان تدوین می‌شود که این مهم در توقف و کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ح

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار