رئیس هیئت جانبازان ومعلولین استان گلستان امروز در مراسمی با حضور اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان انتخاب شد.

 رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان انتخاب شد

به گزارش گلستان 24 ؛ مجمع انتخابات هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان امروز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای این مجمع برگزار شد و در پایان محمد جهانی‌نژاد با کسب 14 رای به عنوان رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان انتخاب شد.

قرار بود در انتخابات امروز، رئیس فدراسیون جانبازان ومعلولین حضور یابد که به دلیل فشردگی برنامه‌ها در انتخابات امروز حضور پیدا نکرد و قبل از اعلام رای‌گیری نیز، محمد علی طالع‌زاری به عنوان یکی از نامزدهای ریاست این هیئت در پیامی از حضور در انتخابات انصراف داد و در جلسه انتخابات حاضر نشد.

در این انتخابات مجمع هیئت جانبازان و معلولین، محمد جهانی‌نژاد با کسب 14 رای از 15 رای به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد و یک رای باقی‌مانده نیز سفید در صندوق آراء گذاشته شده بود.

بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: هیئت جانبازان و معلولان استان گلستان از آرام‌ترین هیئت‌ها در استان است که فعالیت خود را ادمه می‌دهد.

وی افزود: کسب بالای رای توسط  جهانی‌نژاد نشان‌دهنده عملکرد خوب وی در طی این سال‌ها بوده و مسئولیت وی نسبت به گذشته با کسب این میزان آراء سنگین‌تر شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان خاطر نشان کرد: در سال آینده استان گلستان میزبان جام جهانی والیبال نشسته در گنبدکاووس است و باید از این فرصت بهره کافی را ببریم و باید همه اعضای مجمع نیز کمک کنند.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار