پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان، پایان رقابت های تنیس و جودو جام رمضان زنان گرگان، پیش بینی برداشت ۱۲۹ هزار تن گندم از مزارع آق قلا و بررسی استعفای احتمالی اعضای شورای شهر گرگان در جلسه امروز از جمله اخبار کوتاه روز شنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

 گزارش گلستان۲۴؛ زمانی نژاد مدیرکل بنیاد مسکن استان از پرداخت بیش از ۹۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به سیل زدگان گلستان خبر داد و گفت این کمک‌ها در اختیار ۲ هزار و ۵۱۸ خانوار سیل زده استان قرار گرفت.
**
رئیس شورای سالامی شهر گرگان گفت: استعفای احتمالی تعدادی از اعضای شورای شهر در جلسه رسمی و علنی شنبه یازدهم خرداد ماه به بحث و رأی گیری گذاشته خواهد شد.
۱۶ خرداد آخرین فرصت استعفای مدیران برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
**
مسابقات تنیس جام رمضان گرگان که با حضور ۱۵ ورزشکار در مجموعه آزادی این شهر برگزار شد با قهرمانی مهیلا اسماعیل نژاد به پایان رسید.
**
نخستین دوره مسابقات جودو بانوان جام مولای عرشیان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با شرکت تیم‌هایی از شهرستان گرگان و گنبد در سالن وحدت گرگان برگزار شد و در پایان ملیکا گرزین، آن سه بنی خزای، فاطمه باطنی، رقیه شهرکی، کبری شیری و عالمه برادران در اوزان مختلف قهرمان شدند.
**
فرماندار آق قلا پیش بینی کرد از هزار هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان در سال زراعی جاری ۱۲۰ هزار تن گندم برداشت شود.
ضمیر گفت که ۱۰ مرکز در این شهرستان آماده خرید تضمینی گندم کشاورزان است.
**
فرماندار گالیکش گفت: خانه فرهنگ این شهرستان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع با اعتبار ۱۲۰ میلیون تومانی احداث می‌شود.
**
طیبی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بندرترکمن و گمیشان گفت: با رفع شکستگی خط انتقال محله بناور سیمین شهر که در مجاورت پل قدیمی این شهر قرار دارد، حدود ۲۰۰۰ مشترک که دچار افت فشار و قطعی شده بودند از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار