سرپرست استانداری گلستان گفت: اولویت دستگاه‌های اجرایی در سال جاری تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد است.


اولویت دستگاه های اجرایی ،تکمیل طرح ها باشد

به گزارش گلستان 24 ؛ میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان امروز در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به وجود هزار و ۲۰۰ طرح نیمه تمام در سطح استان گفت: در سال جاری نباید طرح‌های جدیدی را شروع کنیم و اولویت دستگاه‌های اجرایی باید تکمیل طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد باشد.

وی ادامه داد: امسال به لحاظ اعتباری سال سختی برای کشور و استان است و علاوه بر آن، به دلیل مشکلات سیلاب باید تلاش شود اعتبارات استان به درستی جذب و تخصیص یابد.

غراوی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که دستگاه‌های اجرایی باید در سال ۹۸ مورد توجه قرار دهند فروش طرح‌های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی و فعال سازی و افتتاح این طرح هاست.

وی گفت: تلاش کنیم اعتبارات تملک دارایی سرمایه استان تا پیش از ۳۱ تیر ماه جذب شود و در این راه باید همه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران همکاری لازم را داشته باشند.

سرپرست استانداری گلستان، گفت: اگر چنانچه دستگاهی ظرفیت جذب اعتبارات را ندارد به شورای برنامه ریزی استان اعلام کند تا با انتقال به دیگر دستگاه‌ها امکان جذب آن فراهم شود.

غراوی در خصوص تخصیص اعتبارات برای جبران خسارات ناشی از سیلاب گفت: به محض اعلام مصوبه هیات دولت مبنی بر تخصیص اعتبار برای امور زیر بنایی و ابنیه و راه ها، این اقدام صورت خواهد گرفت و بنا به فرموده مقام معظم رهبری در صورت نیاز با جابجایی اعتبارات، بودجه خسارات سیلاب تامین خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار