استاندار گلستان:

استاندار گلستان با بیان اینکه عدل یک کلید واژه حکومتی است، اظهار کرد: دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته و در طول این چهار سال به مناطق محروم بخصوص شمال استان توجه خاصی شده است.

دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم داشته است

به گزارش گلستان 24 ؛ حسن صادقلو در آیین افتتاح طرح‌های اشتغالزایی و عمرانی شهرستان مراوه تپه که با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهوری برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: رسم خدمت‌گذاری با توانی که دولت دارد جاری و ساری بوده است و هرچند مانده‌ها و انجام نشده‌های زیادی داریم و موضوعات قابل اجرا کم نیستند اما در راستای اجرای عدالت تلاش شده به مناطق کمتر برخوردار استان بیستر توجه شود.

وی افزود: البته بخش وسیعی از این محرومیت‌ها ریشه در تاریخ دارد اما در سال جاری در راستای توازن بخشی مسیر تخصیص بودجه به سمت مناطق محروم بوده است.

استاندار گلستان با بیان اینکه بیشترین حضور را در شهرستان مراوه تپه داشته است، گفت: این شهرستان محرومیت بالایی دارد اما مردم عزیز و شریف و زحمت کش و با اخلاق ترکمن شایسته بهترین ها هستند.

وی خاطر نشان کرد: ریاست محترم جمهوری از روز اول انشاء حکم استانداری تاکید ویژه‌ای بر توسعه و توجه به اقوام بخصوص قوم ترکمن داشتند و فرمودند قوم ترکمن، قومی با شخصیت و با منزلتی است و سعی کنید منزلت این قوم را حفظ نمایید.

صادقلو یادآور شد:  ما در راستای توازن بخشی و اقدامات سیاسی متاثر از این انشاء و تابع ادبیات دکتر روحانی بودیم و چهار فرماندار در چهار شهرستان ترکمن نشین را از قوم ترکمن قرار دادیم.

وی از مظلومه شهیده ترکمن، مرجان نازقلیچی فرماندار شهرستان ترکمن یاد کرد و افزود: شهادت ایشان که این روزها در سالگرد آن قرار داریم به گونه‌ای ادامه یافت که مقام معظم رهبری استان گلستان را به عنوان مدل همگرایی و وحدت مطرح کردند و یاد مرحومه نازقلیچی را با عباراتی نغز یادآوری کردند.

وی گفت: در طول دولت تدبیر و امید 220 میلیارد تومان پروژه در شهرستان مراوه تپه افتتاح شده که تنها 44 میلیارد تومان در سال 96 بوده است.

استاندار گلستان تصریح کرد: اشتغالزایی حاصل از افتتاح این پروژه‌ها، یک هزار و 248 شغل بوده که البته در برابر همراهی مردم با فرهنگ شهرستان خدمتی اندک محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار