مسئول بسیج رسانه استان گلستان:

مسئول بسیج رسانه استان گلستان با بیان اینکه امروز رسانه‎های انقلابی در امتداد راه شهدا گام بر می‎دارند، افزود: خبرنگاران انقلابی با تبیین اهداف شهدا که همان اهداف امام خمینی (ره) است به اعتلای و صلابت انقلاب اسلامی کمک می‎کند.

نباید قلم رسانه ‎ها در راه انقلاب و اسلام بلغزد / رسانه‎های انقلابی در امتداد راه شهدا گام بر می‎دارند

به گزارش گلستان24؛ علی‎محمد جعفری مسئول بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه در کار خبری, نباید قلم رسانه‎ها در راه انقلاب و اسلام بلغزد،اظهارداشت: استقامت و صلابت خانواده شهداء به مردم به ویژه اصحاب رسانه روحیه می‎دهد.

مسئول بسیج رسانه گلستان یادآور شد: راه ولایت همان راه ائمه و اسلام است و شهیدان در این مسیر حرکت کردند و ما باید این مسیر را ادامه دهیم.

جعفری با بیان اینکه امروز رسانه‎های انقلابی در امتداد راه شهدا گام بر می‎دارند، افزود: خبرنگاران انقلابی با تبیین اهداف شهدا که همان اهداف امام خمینی (ره) است به اعتلای و صلابت انقلاب اسلامی کمک می‎کند.

وی تاکید کرد: امروز در آستانه 17 مرداد ماه و روز خبرنگار هستیم و با این حضور در خانواده شهداء اصحاب رسانه نشان دادند که در مسیر راه شهدا ثابت قدم ایستادند.

مسئول بسیج رسانه گلستان افزود: ما در هر ساله جشنواره رسانه‎ای ابوذر را برگزار می‎کنیم و در این جشنواره به موضوعات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای استان در کنار دیگر بخش‎ها می‎پردازیم.

منصوری : شهدا در تبعیت از ولایت فقیه ثابتقدم بودند

علی‎منصوری‎رضی، رئیس قشر بسیج رسانه استان گلستان در این دیدار گفت: تصور نکنید که خداوند در قرآن کریم نوید این را دادند که مپندارید شهدا مردند بلکه زنده هستند و نزد خدا روزی می‎خوریم.

وی تصریح کرد: شهدا در تبعیت از ولایت فقیه ثابت‎قدم بودند و با ایثار جان خود سند ولایتمداری را امضاء کردند.

منصوری تاکید کرد: امروز اصحاب رسانه استان گلستان به تاسی از شهدا در راه انقلاب اسلامی قلم می‎زنند و امید داریم با شنیدن سخنان شما خانواده شهدا بتوانند با توان بیشتری در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار