حمیدی با بیان اینکه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) انقلاب معنویت بود، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز معنویت جامعه را نشانه گرفتند.

امام خمینی( ره) با دست خالی و پشتیبانی خدا و ملت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند

به گزارش گلستان۲۴؛ «محمد حمیدی» امروز(سه شنبه 14 خرداد) در  مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام خمینی( رحمت الله علیه) در مسجد امام حسین( علیه السلام) شهر دوزین اظهار کرد: امام خمینی (رحمت الله علیه) با پیروزی انقلاب اسلامی دنیا را به لرزه در آورده است.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه امام راحل مردی خدایی بود، افزود: خدا و توکل خدا و مردم در سخنان امام خمینی( رحمت الله علیه) موج می‎زد و امام راحل عظیم شان در منش، رفتا و اخلاقش رضایت خدا موج می‎زد.

 

حمیدی متذکر شد: همانطور که پیامبر مکرم اسلام( صلوات الله علیه) رسالت خدایی داشت و توانست با رسالت خدایی تمام دنیا را تسخیر کند و اسلام را به اقصی نقاط جهان برساند و اسلام یک هزار و 400 سال در جهان پا برجا بماند،‌حضرت امام ( رحمت الله علیه) نیز به تاسی از پیامبر مکرم اسلام(صلوات الله علیه) رفتارش خدایی بود و اینگونه عمل کرد.

 

وی افزود: حضرت امام خمینی( رحمت الله علیه) با دست خالی و پشتیبانی خدا و ملت توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه باید بیندشیم اهداف امام خمینی (رحمت الله علیه) از انقلاب اسلامی چه چیزی بود که توانست همه ملت ایران را همراه کند، افزود: امروز می‎بینید که انقلاب اسلامی با افکار امام خمینی (رحمت الله علیه) در جهان عرضه می‎شود.

 

حمیدی افزود: انقلاب‎ها معمولا دچار انحراف‎هایی می‎شود و اگر بخواهیم از انحراف‎های انقلاب اسلامی جلوگیری کنیم باید به کلام امام خمینی( رحمت الله علیه) توجه کنیم.

 

وی گفت: یکی از شعارهای اصلی امام ( رحمت الله علیه) و انقلاب اسلامی « استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی » بود و این چهار رکن اصل انقلاب نبود بلکه فرعیات انقلاب بود و آن چیزی که حضرت امام خمینی( رحمت الله علیه) دنبال آن بود معنویت بود و توانست به این چهار رکن با معنویت جهت دهد.

 

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی بدون معونیت هیچ ارزشی ندارد، افزود: در بسیاری از کشورها دموکراسی وجود دارد و آیا با رای مردم مسئولان آنها انتخاب می‎شوند؟ و بسیاری از کشورها اسلامی هستند اما می‎بینید که کشوری که خود را ام‎القرای اسلام و خادم حرمین الشریف می‎داند امروز برخلاف اسلام گام بر می‎دارد و از اسرائیل حمایت می‎کند.

 

حمیدی با بیان اینکه انقلاب حضرت امام ( رحمت الله علیه) انقلاب معنویت بود، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز معنویت جامعه را نشانه گرفتند.  

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار