معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در ۳۰ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه منابع طبیعی گرگان بدون کنکور دانشجو می پذیرد

به گزارش گلستان۲۴؛ مهدی کاشانی نژاد، معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص پذیرش دانشجوی بدون کنکور در این دانشگاه گفت: در برخی رشته‌های دانشگاه در مقطع کارشناسی، دانشجویان براساس سوابق تحصیلی پذیرش می‌شوند.

کاشانی نژاد با بیان اینکه در رشته‌های منابع طبیعی مانند شیلات و جنگل دانشجو پذیرفته می‌شود، افزود: سهمیه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها مانند رشته‌های براساس آزمون سراسری اعلام شده است. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در نوبت روزانه این رشته‌ها ۳۰ نفر سهمیه پذیرش داریم و برای نوبت دوم نیز ۲۵ نفر از وزارت علوم درخواست کرده ایم، که هنوز نتیجه این درخواست قطعی نشده است. 

لازم به ذکر است، این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید در رشته‌های علوم و مهندسی آب، مهندسی ماشین‌های صنایع غذایی، مهندسی مکانیک بیوسیستم کشاورزی، اقتصاد کشاروزی، ترویج و آموزش کشاورزی پایدار، علوم دامی، علوم مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی جنگل، علوم و مهندسی خاک، علوم و مهندسی شیلات، علوم و مهندسی محیط زیست، مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، مهندسی صنایع چوب و فرآورده‌های سلولزی، مهندسی صنایع مبلمان و مهندسی طبیعت و مهندسی فضای سبز، دانشجوی بدون کنکور می پذیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار