گوهری راد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری یکی از اصلی ترین مسائل در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است.

بیانیه گام دوم انقلاب یکی از اصلی ترین مسائل در نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش گلستان۲۴؛ «احسان گوهری راد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری یکی از اصلی ترین مسائل در آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت است و خیلی از موارد مطرح شده در این بیانیه در مورد تمدن اسلامی و خودسازی جوانان و شیوه زندگی جدید است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان رسالت آموزش و پرورش را در زمینه تحقق این بیانیه بسیار خطیر و پر اهمیت دانست و افزود: آموزش و پرورش نقش کلیدی را در عملیاتی کردن این بیانیه دارد و از این رو باید تمام اسناد موجود را با این بیانیه منتقل کرد و به دنبال اجرایی کردن آن بود.

 

وی تصریح کرد: در آموزش و پرورش با توجه به وجود سند بنیادین و ارتباط کامل با آن بیانیه باید یک انطباقی ایجاد و به روز آوری شود و با بیانات رهبری در گام دوم انقلاب منطبق شود و آن زمان در برخی از مسائل اصلاحاتی انجام خواهد شد.

 

گوهری راد اظهارداشت: بیانیه گام دو انقلاب چشم انداز کشور ماست و این چشم انداز مشخص و راهکار مشخص شده دارد و دستگاه آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها باید تلاش کنند در این راستا گام بردارند.

 

وی با بیان اینکه این بیانیه ترسیم راهکار آینده کشور و تکمیل کننده همه سندهای بالادستی است، تاکید کرد: این بیانیه در پژوهش های علمی و فرهنگی و سایر فعالیت ها در آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها دیده شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار