معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توجه ویژه ای به پناهندگان داریم و به صورت جدی پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی آنها هستیم.

پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان هستیم

به گزارش گلستان 24 ؛ عبدالرضا چراغعلی بعدازظهر دوشنبه در نشست با نماینده عالی یونیسف پناهندگان در سازمان ملل ضمن تشریح موقعیت و پتانسیل های اجتماعی و کالبدی شهر گرگان در کشور و جایگاه ملی و بین المللی آن، اظهار کرد: می توان از تجارب جهانی یونیسف در حوزه آسیب های اجتماعی استفاده کرد.

وی با تاکید بر موضوعات فرهنگی و سواد آموزی پناهندگان افزود: توجه ویژه ای به پناهندگان داریم و به صورت جدی پیگیر مسائل فرهنگی و اجتماعی آنها هستیم.

چراغعلی ادامه داد: امیدواریم با همکاری یونیسف بتوانیم خدمات فرهنگی و اجتماعی خوبی انجام دهیم و هیچ فرقی بین ما و مردمی که در کشور ما به عنوان پناهنده هستند، وجود ندارد.

وی مردم گلستان را مردمی مهمان نواز خواند و اشاره کرد که در برنامه های اخیر بتوانند با برنامه ریزی و هماهنگی های بیشتر معاشرت بیشتری با نمایندگان یونیسف داشته باشند.

 

نماینده یونیسف در ایران هم با ابراز خرسندی از همکاری استانداری گلستان با دفتر یونیسف در گلستان گفت: با همکاری دو طرف می توانیم موفقیت های خوبی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ترسیم کنیم.

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار