رییس هیات فوتبال استان گلستان از فعالیت ۱۰ هزار فوتبال آموز سازمان یافته در شهرهای استان خبر داد و گفت: ۷۰ نفر از این بازیکنان به اردوهای مختلف رده های سنی تیم ملی دعوت شده اند.

گلستان ۱۰ هزار فوتبال آموز سازمان یافته دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ قاسم کوهستانی عصر پنجشنبه اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۸ مدرسه فوتبال وظیفه آموزش و هدایت فوتبال آموزان گلستانی را برعهده دارند که این رقم در چهار سال گذشته ۳۷ مدرسه بود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد تیم های فعال در لیگ های معتبر کشور از دو تیم به ۱۰ تیم در رده های سنی پایه افزایش یافته است.

وی ادامه داد: نظم دهی به فعالیت مدارس فوتبال و مقابله با دلالی در تیم های پایه یکی از رویکردهای هیات فوتبال گلستان بود که با کمک فدراسیون، دستگاه های نظارتی و خانوادها محقق شد.

وی ضمن اعتراف به ناتوانی استان در جذب اسپانسرهای بزرگ برای فوتبال اظهار داشت: به سبب برخی مشکلات پیش آمده در نحوه محاسبه دارایی و مالیات، تمایل شرکت های بزرگ برای حامی از تیم های ورزشی کاهش یافت که حل این مشکل نیازمند اصلاح قوانین است.

وی ادامه داد: برای حضور در سطح نخست فوتبال کشور چاره ای جز گره زدن فوتبال با صنعت نداریم اما گلستان از داشتن صنایع مادر و بزرگ محروم است

رییس هیات فوتبال گلستان با اشاره به وضعیت مبهم تیم دارایی گز اظهار داشت: صعود این تیم از دسته سوم به مسابقات لیگ دسته دوم مرهون تلاش و حمایت های همه مجموعه استان از مالکان تیم، اداره کل ورزش و جوانان هیات فوتبال و تک تک جامعه فوتبال گلستان بود اما در حال حاضر تامین و یافتن اسپانسر، به دغدغه بزرگ مدیران این تیم تبدیل شده است.

کوهستانی گفت: مخارج بالای تیم داری در فوتبال دسته دوم و مشخص نبودن منافع مالی برای اسپانسرهای مالی سبب بی رغبتی واحد های کلان برای حمایت از این تیم شده که لازم است مدیران ارشد استان برای حل این مشکل پیش قدم شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار