در پایان دومین روز مسابقات اسکواش قهرمانی دختران کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران در گرگان، چهره نفرات راه یافته به فینال رده های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال مشخص شد.

اعلام فینالیست های مسابقات اسکواش دختران کشور در گرگان + عکس

به گزارش گلستان ۲۴؛ در اولین بازی این مرحله در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، فاطمه فلاحتی از یزد به مصاف دیانا مقری از گلستان رفت که این مسابقه با برتری و فینالیست شدن نماینده یزد به پایان رسید.

در بازی دوم این رده سنی، نرگس سلطانی دیگر بازیکن گلستان برابر پادمیرا زرنگ زاده از گیلان قرار گرفت و با پیروزی برابر این حریف، فینالیست شد.

اولین بازی مرحله نیمه نهایی رده سنی کمتر از ۱۳ سال بین نازنین تقی نژاد از یزد و باران محمدپور از تهران برگزار شد که در پایان ورزشکار یزدی مسابقه را برد و راهی بازی پایانی شد.

در بازی دوم این رده سنی، پارمین نکوپایان از تهران در برابر ثمین حسن پور از فارس قرار گرفت و با برتری در این بازی، جواز حضور در فینال را به دست آورد.

156471154

 

امروز شنبه و در سومین و آخرین روز این رقابت ها در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، پارمین نکوپایان از تهران به مصاف نازنین تقی نژاد از یزد می رود و در فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال، فاطمه فلاحتی از یزد با نرگس سلطانی از گلستان مسابقه می دهد.

در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، دیانا مقری از گلستان و پادمیرا زرنگ زاده از گیلان و در رده سنی کمتر از ۱۳ سال باران محمدپور از تهران و ثمین حسن پور از فارس بطور مشترک به مقام سوم مشترک گروه های سنی خود دست یافتند.

مسابقات اسکواش قهرمانی کشور و قهرمانی دانش آموزان ایران در بخش دختران در رده‌های سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال از پنجشنبه ۲۰ تیر ماه با شرکت ۶۰ اسکواش باز از ۱۹ استان کشور در خانه اسکواش گلستان آغاز شد.

نازلی امانی پور سرپرست فنی، مولادوست سرداور، زهرا خورشیدکلایی ناظر فدراسیون و سمانه علاالدین به عنوان مسوول اجرایی، برگزاری این مسابقات را به عهده دارند.

همچنین بهاره رضازاده از مربیان گلستانی هم در این مسابقات به عنوان نماینده تیم‌های ملی حضور دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار