رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: تمسک به آیات الهی از مهمترین عوامل صیانت از کارکنان ناجا است و توفیقات جمهوری اسلامی به برکت عمل به قرآن می باشد.

توفیقات جمهوری اسلامی به برکت عمل به قرآن است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی در جشنواره تجلیل از فعالان و حافظان قرآنی در گرگان، ضمن تسلیت شهادت امام محمد تقی (ع)، گفت: کارکنان نیروی انتظامی به معنای واقعی مجاهدان فی سبیل الله بوده و این مهم را همواره با عمل خود ثابت کرده اند.

وی با بیان اینکه با تمام وجود خداوند را به خاطر نعمت انقلاب اسلامی شاکریم، اظهار داشت: به برکت انقلاب است فرهنگ قرآن در نیروهای مسلح رواج یافته و امروز نیز همه توفیقات کشور به دلیل عمل به آیات الهی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ، تمسک به قرآن کریم و اهل بیت (ع) را عامل اصلی اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در دنیا دانست و بیان کرد: ایران اسلامی تحت هدایت های پیامبرگونه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و با تأسی از آیات الهی توانسته است همه نقشه های پلید استکبار جهانی را خنثی کند.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی افزود: در سایه قرآن بود که ملت ایران توانست بر حکومت طاغوت غلبه کرده و یک نظام الهی را در کشور برقرار کند که بعد از گذشت 40 سال الگوی جامعی برای همه آزادگان و مظلومان جهان باشد.

وی خاطرنشان کرد: لازمه استقلال و خودباوری کشورهای مسلمان این است که آیات الهی را سرمشق و الگوی خود در زندگی قرار داده و به آن عمل کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صیانت از نیروی انسانی در ناجا، گفت: انس با قرآن کریم، یکی از مهمترین عوامل صیانت از کارکنان ناجا است و ترویج فرهنگ قرآنی می تواند تاثیر بسزایی در حفظ سرمایه های انسانی سازمان داشته باشد.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار