داور اصفهانی اسکواش گفت: هدف اصلی‌ام رسیدن به داوری‌های سطح بالا و بین‌المللی است و امیدوارم که بتوانم روزی به این جایگاه برسم.

داوری اسکواش جای پیشرفت دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ نگار ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با داوری مسابقات در گرگان، اظهار کرد: بازی‌هایی که برگزار شد ده داور داشت که از دو کشور کویت و ایران بودند. ۲ داور از کشور کویت و ۸ داور از ایران در این مسابقات قضاوت کردند. درکل داوران انتخاب شده برای این مسابقات، با تجربه و خوب بودند.

وی ادامه داد: داوری در اسکواش به گونه‌ای است که هرچه در کلاس‌ها شرکت کنید درجه داوری ارتقا پیدا می‌کند. مدرک‌ها از لول خاصی برخوردار نیستد.

داور اسکواش استان اصفهان افزود: ابتدا از سال ۸۶ تا ۹۱ بازیکن اسکواش بودم و در لیگ کشور برای تیم اصفهان بازی می‌کردم. مدتی از اسکواش دور بودم و با داوری و مربی گری به میادین اسکواش بازگشتم. رشته تخصصی من اسکواش است و از ابتدا در این رشته فعالیت می‌کردم.

ابوطالبی اضافه کرد: هدف اصلی‌ام رسیدن به داوری‌های سطح بالا و بین‌المللی است و امیدوارم که بتوانم روزی به این جایگاه برسم.

وی تصریح کرد: کشور از لحاظ داوری در اسکواش دارای سطح خوبی است . رییس کمیته داوری از داوران حمایت‌های لازم را انجام می‌دهد.

داور اصفهانی اسکواش افزود: داوری اسکواش جای پیشرفت دارد و داوری در این رشته بسیار دشوار است.

اتفاقات و برخوردها  در اسکواش زیاد است. هرچه تجربه و سطح بالاتری از داوری در این مسابقات وجود داشته باشد شاهد قضاوت بهتری خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار