دشمنی شبکه امام حسین با نظام ایران تا چه حد؟؟! + فیلم

دشمنی شبکه امام حسین با نظام ایران،حتی با نام خمینی نیز مشکل دارند

حتی با نام خمینی نیز مشکل دارند!+فیلم
گزارش خبری شبکه امام حسین علیه‌السلام از تشییع جنازه مرحوم سید مهدی امامی گویای این مطلب است
 
به گزارش گلستان24: شبکه جهانی امام حسین(ع) که گویا متعلق به یک جریان خاص میباشد در ضمن خبر تشییع جنازه مرحوم سید مهدی امامی از به کاربردن شهرخمینی شهر امتناع کرده و از سده که نام قدیمی خمینی شهر بوده است به کاربرده است.
سده نام قدیمی شهر خمینی شهر اصفهان است، و در سال 1335 ه.ش نام سده را به همایون شهر تغییر دادند و این شهر تا سال 1357 به همین نام معروف بود.
پس از انقلاب در اوایل سال58 اهالی این شهر طی نامه ای به شورای انقلاب اسلامی درخواست کردند که اولا ، شهر به شهرستان مبدل گردد و دارای فرماندار شود وثانیا، نام همایونشهر هم به خمینی شهر تغییر یابد. شورای انقلاب هم موافقت نمود و از آن تاریخ به نام خمینی شهر ثبت و شناخته شد و بخشداری هم مبدل به فرمانداری شد.
 
حال سال هاست که این شهر نزد مردم استان اصفهان و کشور با این نام شناخته می شود و مردم این شهر نیز همواره از شهرشان با نام خمینی شهر یاد می کنند.
 
امّا به نظر می‌رسد عده‌ای تحمل آوردن نام خمینی را بر زبان ندارند و برای اینکه نام خمینی را به زبانشان جاری نشود، هنوز از تعابیری همچون سده استفاده نموده و یا درصدد هستند نام جدیدی برای آن دست و پا کنند و آن را حسینی شهر بنامند. این موضوع نشان از عمق کینه و عدم تحمل انقلاب اسلامی توسط آنها دارد.
 
گزارش خبری شبکه امام حسین علیه‌السلام از تشییع جنازه مرحوم سید مهدی امامی گویای این مطلب است :
 
 
منحرفین
 

ارسال نظر

آخرین اخبار