جانشین سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: امروز برادران حوزه‌های محلات شهرستان در قالب دو اتوبوس راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

برادران حوزه‌های محلات گنبدکاووس به منطقه عملیاتی غرب کشور اعزام شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سید یحیی قاضوی صبح امروز در حاشیه اعزام راهیان نور به غرب کشور از محل کانون بسیج اظهار کرد: امسال با توجه به وقوع سیل اعزام راهیان نور به دستور سردار معروفی متوقف شد تا همه در کمک رسانی به مردم سیل‌زده سهیم باشند.
وی افزود: امروز کاروان راهیان نور شهرستان برادران حوزه‌های محلات در قالب 92  نفر با دو اتوبوس به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.
جانشین سپاه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به اعزام مردم و جوانان به مناطق عملیاتی کشور در قالب راهیان نور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به موضوع راهیان نور توجه و اهتمام ویژه دارند و به لحاظ اهمیت موضوع خود پیگیر برنامه‌های معنوی راهیان نور هستند.
وی ادامه داد: جوانان ما بدون هیچ چشمداشتی در هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حریمین حضرت زینب (س) برای حفاظت از ولایت وارد میدان شده و جان خود را فدای اسلام کردند.
قاضوی گفت: امروز ما باید قدر نظام جمهوری اسلامی را بدانیم و در مناطق عملیاتی حرمت این عزیزان را حفظ کنیم زیرا در جای جای این مناطق خون شهدا ریخته شده و مقدس است.
وی هدف از اعزام راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و خاطرنشان کرد: راهیان نور با درایت رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و در راستا آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی حرکت می کند تا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل آتی و آینده منتقل کند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار