امیر سرتیپ سعیدعسکری گفت: هفته دفاع مقدس نمونه کامل غیرت الهی رزمندگان بود، که مولفه هایی همچون غیرت به دین، به آبرو، غیرت به خاک و کشور بوجود آوردند.

هفته دفاع مقدس نمونه کامل غیرت الهی رزمندگان بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ امیر سرتیپ «محمدعلی سعیدعسکری» امروز (پنجشنبه 4 مهر) در جمع فرماندهان ارشد یگانها گفت: هفته دفاع مقدس نمونه کامل غیرت الهی رزمندگان بود، که مولفه هایی همچون غیرت به دین، به آبرو، غیرت به خاک و کشور بوجود آوردند و یک دکترین راهبردی و الهام بخش بنام اندیشه مقاومت و یک حماسه ماندگار، درس آموز و تاریخ ساز برای بشریت بجا گذاشتند.

 

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان، هفته دفاع مقدس را گنجینه ای عظیم و گرانبها، جامع و کارآمد دانست و تصریح کرد: امروز این گنجینه مقاومت مستقیم در معادلات منطقه و فرا منطقه تاثیرگذار است و حتی در انتخابات کشوری که خود را ابرقدرت می داند در انتظار عکس انداختن با یک مقام ایرانی برای پیشتازی و استفاده اهداف خود است.

 

وی خاطرنشان کرد: این ایستادگی تبلور غیرت جوانانی است که با سلوک آمیخته به آموزه های دینی، آموزه های نبوی، آموزه های علوی و مهدوی پا در این عرصه عظیم الهی نهادند که روز به روز به برکت آنان بر اقتدار ایران و عظمت ایرانی می افزاید.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار