رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس گفت: برای مرمت جاده‎های داخل روستا و معابر خسارت‎دیده ناشی از سیل امسال مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص یافت.

اختصاص بیش از 45 میلیارد ریال برای مرمت جاده‎های خسارت‎دیده گنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ ولی‎الله رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گنبدکاووس اظهار کرد: وقوع سیل در اواخر سال 1397 و اوائل امسال علاوه بر خسارت به واحدهای مسکونی به جاده‎های روستایی و معابر آن نیز خسارت وارد کرد.

وی افزود: احداث، بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی در دستور کار قرار گرفته و برخی از آنها به اتمام رسیده و یا تا پایان سال تکمیل و مورد بهره‎برداری قرار می‎گیرد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: در چند روز گذشته مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون تومان برای مرمت و بازسازی معابر و جاده‎های داخل روستا در نظر گرفته شده که امید داریم هر چه سریع‎تر انجام شود.

* 17 روستای گنبدکاووس در دو بخش مرکزی و «داشلی‎برون» دچار خسارت‎هایی در جاده و معابر روستایی شدند

وی ادامه داد: این اعتبار زمینه ایمن‎سازی، پایدارسازی، احداث ابنیه فنی، دیوار حائل و بهسازی محیط روستا را فراهم می‎کند.

رضایی گفت: در حال حاضر 17 روستای شهرستان گنبدکاووس در دو بخش مرکزی و «داشلی‎برون» دچار خسارت‎هایی در جاده و معابر روستایی شدند و پیش‎بینی می‎شود مبلغ 17 میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات تملک‎دارایی شهرستان مبلغ 12 میلیارد تومان اعتبار برای جدول‎بندی، زیرسازی و آسفالت 40 روستا در نظر گرفته شده که به صورت فاز به فاز در حال اجرا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار