مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان از تکمیل خانه های آسیب دیده از سیل مددجویان سیل زده تا پایان امسال خبر داد .

تعمیر و نوساز خانه‌های آسیب دیده از سیل در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گلستان افزود: سه هزار و ۴۶ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده استان تعمیر شد. و کار تعمیر ۵۵۴ واحد مسکونی دیگر هم که در ماه‌های اخیر آثار سیل در آن‌ها نمایان و شناسایی شدند نیز آغاز شده است.


اسکندر اسکندری ادامه داد: علاوه بر بهسازی و مرمت واحد‌های مسکونی آسیب دیده مددجویان کمیته امداد گلستان، کار ساخت دو هزار و ۱۷۵ واحد نیازمند به بازسازی مددجویان نیز با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است و برای بیشتر این واحد‌ها پروانه ساختمانی صادر شده است.


اسکندری ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده، تا قبل از فرا رسیدن سال جدید، مددجویان در خانه‌های نوساز خود مستقر می‌شوند.


به گفته او، کمیته امداد علاوه بر کمک‌های بلاعوض و تسهیلات پیش بینی شده ازسوی دولت و بنیاد مسکن برای تعمیر و بازسازی واحد‌های مسکونی آسیب دیده مددجویان، برای بازسازی مسکن مددجویان مناطق شهری مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال و برای مددجویان مناطق روستایی مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت کرده است.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار