معرفی ۶ هزار خانوار سیل‌زده آق‌قلایی به بانک برای دریافت وام، توزیع ۲ هزار بسته نوشت‌افزار در مناطق کم برخوردار کلاله و کشف ۳۹ اثر عتیقه در گنبد از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

توزیع ۲ هزار بسته نوشت‌افزار در کلاله و چند خبر دیگر از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار آق قلا از معرفی پنج هزار و ۹۵۵ پرونده متقاضیان مناطق سیل زده به بانک های عامل خبر داد و گفت: یک هزار و ۴۷۹ پرونده احداثی، دو هزار و ۷۹۵ پرونده تعمیری و یکهزار و ۶۸۱ پرونده متقاضیان معیشتی برای برخورداری از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت به بانک های عامل شهرستان آق قلا معرفی شدند.

امیرشیر توماج ادامه داد: همچنین تاکنون چهار هزار و ۱۲ پرونده شهروندان سیل زده آق قلا کمک های بلاعوض پرداخت شد.

**

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گلستان از توزیع  دو هزار بسته فرهنگی بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار کلاله خبر داد.

محمد مهدی سلمان زاده افزود: این بسته ها شامل کیف، مداد، پاکن، مدادتراش، مدادرنگی، دفتر و خط کش است .

**

ماموران پلیس آگاهی گلستان در یکی از شهرهای شرقی استان موفق به کشف  ۳۹ قلم شیء عتیقه از جمله سکه، ظرف و کوزه در مخفیگاه یکی از قاچاقچیان آثار باستانی شدند که این اشیا مربوط به هزار سال قبل است.

**

حسین احمدی فرماندار بندرگز به طور سرزده از خانه بهداشت روستای بنفش تپه بخش نوکنده بازدید و علاوه بر بررسی وضعیت این خانه بهداشت، مشکلات آن را جویا و دستور رفع آن را صادر کرد.

**

 رییس آموزش و پرورش استثنایی گلستان از آغاز به کار مدرسه ابتدایی کودکان اوتیسم در گرگان خبر داد و گفت : ۵۵ دانش آموز در این مدرسه ثبت نام کرده اند که اغلب آن ها گرگانی هستند و تاکنون بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برای تجهیز و آماده کردن این مدرسه هزینه شد.

عباس خانعلی بیان کرد: مواد درسی کودکان اوتیسم مانند سایر دانش آموزان است اما متناسب با نوع معلولیت که ممکن است اوتیسم، اوتیسم کم توان، اوتیسم کم شنوا، اوتیسم ناشنوا و اوتیسم نابینا باشند، حجم و سختی کتاب ها کاهش پیدا خواهد کرد.

**

محیط بانان قوشه چشمه پارک ملی گلستان در حین گشت زنی از مناطق خوجه صالح در حوزه استحفاظی گالیکش موفق به دستگیری یک شکارچی غیر مجاز شدند .

از این شکارچی یک قبضه اسلحه دولول غیرمجاز شکاری و چند تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و متخلف با تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شد .

**

شادمهری رییس اداره کنترل سیلاب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از اجرای ۷  پروژه آبخیزداری حوزه آبخیز اوغان شهرستان گالیکش از محل صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: از این تعداد ، دو پروژه تکمیل و پنج پروژه دیگر در حال اجرا است

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار