مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: پویش مردمی «مشق احسان» 5000 بسته لوازم‎التحریر در گلستان توزیع شد.

پویش مردمی «مشق احسان» 5000 بسته لوازم‎التحریر در گلستان توزیع شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ هدی سلمان‎زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: پویش مردمی «مشق احسان» با مشارکت گروه‎های جهادی، هیئت‎های مذهبی، موسسات خیریه از یک سو و بنیاد احسان وابسته به ستاد فرمان اجرایی حضرت امام راحل از سوی دیگر 5 هزار بسته لوازم‎التحریر را بین دانش آموزان گلستانی توزیع کرد.

در مرحله نخست سهم استان گلستان در توزیع لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان محروم و مستمند 5 هزار بسته بود که 2 هزار و 500 بسته دیگر اضافه شد و مجموعا 7 هزار و 500 بسته لوازم‎التحریر هر بسته به ارزش 120 هزار تومان بین دانش‎آموزان توزیع می‎شود.

وی افزود: از مجموع 7 هزار و 500 بسته لوازم‎التحریر در نظر گرفته شده توسط پویش مردمی «مشق احسان» تاکنون 5 هزار بسته بین دانش آموزان شهرهای استان گلستان توزیع شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان تصریح کرد: این بسته‎ها با مشارکت گروه‎های جهادی، هیئت های مذهبی، موسسات خیریه از یک سو و بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سوی دیگر در قالب پویش مردمی «مشق احسان» تهیه و بین دانش آموزان مستمند توزیع می‎شود.

وی ادامه داد: مشارکت مالی گروه‎های جهادی، موسسات خیریه و هیئت‎های مذهبی در هر بسته 40 هزار تومان و الباقی آن به میزان 80 هزار تومان توسط بنیاد احسان تامین می شود.

سلمان‌زاده گفت: امروز در راستا توزیع این بسته‎ها، 2 هزار بسته لوازم‎التحریر به ارزش 150 میلیون تومان در مدرسه شهید موید شهرستان کلاله با حضور امام جمعه شهرستان، مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش و دیگر مسوولان بین دانش‎آموزان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خیرین حقیقی هم برای کمک و تهیه بسته‎های لوازم‌التحریر به این پویش اعلام آمادگی کردند پیش‎بینی می‎شود تعداد بسته‎های لوازم‎التحریر بیش از 7 هزار و 500 بسته در گلستان باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار