مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

حیدری گفت: خدمت به زائران حسینی را یک عشق می دانم و با ارادتی که نسبت به سید سالار شهیدان(علیه السلام) داریم در مدت ۲۰ روز و در زمان برپایی موکب به زائران حسینی خدمت رسانی می‎کنیم.

خدمت به زائران حسینی از عشق به امام حسین(ع) متبلور می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «علیرضا حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در قالب یک تیم چهار نفره با تمام امکانات در ایام اربعین به موکب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در کربلای معلی اعزام می شوند و در آنجا به تامین تاسیسات الکتریکی و برق آن موکب اقدام می شود.

 

مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: تقریبا چهار سال است که این موکب تشکیل شده است و شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان مفتخر است که در این مدت در بحث خدمات برق از تجهیز، تامین و نگهداری در زمان اربعین خدمت به زائران حسینی انجام می دهد.

 

حیدری یادآور شد: پیش از این ایام نیز به زیارت امام حسین(علیه السلام) مشرف شده بودم اما خدمت به زائران حسینی را یک عشق می دانم و با ارادتی که نسبت به سید سالار شهیدان(علیه السلام) داریم در مدت 20 روز و در زمان برپایی موکب به زائران حسینی خدمت رسانی می‎کنیم.

 

وی یادآور شد: تمام خدمات از فرهنگی، اسکان، خدمات درمانی، خیاطی، سلمانی و کفاشی در موکب وجود دارد و این اقدامات تنها با عشق حسینی است.

 

مشاور فنی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان متذکر شد: شور حسینی که در قالب کسرت جمعیت در زمان اربعین وجود دارد خود معرف نهضت امام حسین(علیه السلام) است و اربعین در امتداد مسیر ظهور امام زمان(عجل الله تعالی) قرار دارد و بسیاری از خادمان در این مسیر می کوشند که خادم خوبی برای اهل بیت(علیهم السلام) باشند.

 

حیدری با بیان اینکه اربعین حرکت بزرگی برای معرفی امام حسین(علیه السلام) است، خاطرنشان کرد: در اربعین خدمت خالصانه خادمین به زوار را شاهد هستیم و عراقی ها با مهر و محبت نسبت به زائران حسینی مهمانداری می کنند.

 

وی افزود: توصیه می کنیم که افراد اگر مشغله دنیایی دارند آن را رفع کنند و حداقل یکبار در زندگی در ایام اربعین به کربلای معلی مشرف شوند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار