هفتمین دور رقابت‌های شطرنج قهرمانی دختران کشور با مشخص شدن نفرات برتر رده های سنی گوناگون در خانه شطرنج گرگان به پایان رسید.

پایان دور هفتم رقابت‌های شطرنج قهرمانی دختران کشور در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پایان هفتمین دور این رقابت‌ها که شامگاه دیشب چهارشنبه به پایان رسید، در رده سنی زیر ۱۴ سال، سحر معصومی از گیلان با برتری در برابر هر هفت حریف خود با هفت امتیاز در صدر جدول این رده سنی قرار دارد و الینا سعادتمند از مازندران با ۶ پیروزی و یک شکست و مجموع ۶ امتیاز در مکان دوم قرار گرفته است.

در این رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵ پیروزی و ۲ شکست و مجموع پنج امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

در رده سنی زیر ۱۶ سال ستاره سبط‌رسول و پروا بهزادنظیف به ترتیب از مازندران و گیلان هر کدام با ۶ پیروزی و یک تساوی با مجموع ۶.۵ امتیاز اول و دوم هستند و پانته‌آ رحیمی از گلستان با پنج پیروزی و ۲ شکست با پنج امتیاز در مکان سوم قرار دارند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۸ سال این رقابت‌ها میترا اصغرزاده شطرنجباز استان البرز با ۶ پیروزی و یک تساوی و کسب ۶.۵ امتیاز صدرنشین است و آناهیتا زاهدی‌فر از تهران با پنج پیروزی، یک تساوی، یک باخت و مجموع ۵.۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته و ژینا پاک‌طینت از گیلان با چهار پیروزی، یک تساوی، ۲ شکست با مجموع ۴.۵ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

هشتمین دور این رقابت‌ها عصر امروز (پنجشنبه) در خانه شطرنج گرگان برگزار خواهد شد.

رقابت‌های شطرنج دختران قهرمانی کشور از ششم مهر ماه با حضور ۷۸ شطرنجباز در سه رده سنی زیر ۱۴، ۱۶ و ۱۸ سال  از ۱۹ استان کشور آغاز شده و تا ۱۲ مهر ماه ۹۸ (فردا جمعه) ادامه خواهد داشت.

در رده‌های سنی عنوان شده به ترتیب ۳۸، ۲۵ و ۱۵ نفر دختر با هم به رقابت می پردازند که از استان گلستان میزبان این رقابت ها ۱۵ نفر حضور دارند.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار