زایمان زن کلاله‌ای در آمبولانس، برپایی تور گرگان‌گردی با دوچرخه و فعالیت ۴۶۰۰ یاور نماز در مدارس استان از جمله خبرهای امروز پنجشنبه گلستان است .

زایمان زن کلاله‌ای در آمبولانس و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ مسوول روابط عمومی فوریت های پزشکی گلستان گفت: زن کلاله ای که برای وضع حمل توسط آمبولانس اورژانس در مسیر انتقال به بیمارستان قرار داشت با کمک عوامل اورژانس زایمان کرد.

به گفته نوید مازندرانی حال مادر و نوزاد مساعد است.

**

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ترمیم راه‌های خسارت دیده از سیل و رانش به استان ابلاغ شد و در حال حاضر هیچ راه بسته‌ای در گلستان وجود ندارد.

**

استاندار گلستان خواستار معرفی مطلوب‌تر جاذبه های گردشگری استان به گردشگران داخلی و خارجی شد.

هادی حق شناس گفت: گردشگری استان در بخش های گوناگون طبیعت گردی، میراث فرهنگی و صنایع دستی ظرفیت های بالایی دارد که معرفی این قابلیت ها و ورود هر چه بیشتر گردشگران امکان ایجاد فرصت های شغلی بیشتر و توسعه همگون گلستان را فراهم می کند.

**

در راستای توسعه گردشکری و معرفی بافت تاریخی گرگان، تور دورچرخه سواری در محلات قدیمی مانند میرکریم، هفت دستگاه و خانه تاریخی مفیدی، محله سرچشمه، دوشنبه ای، دربنو و نعلبندان این شهر برگزار شد.

**

تعدادی از قرقبان های منابع طبیعی کردکوی به دلیل معوق ماندن حقوق ماهانه خود در اداره منابع طبیعی این شهر تجمع کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این مورد گفت : گلستان حدود ۵۰۰ قرقبان دارد که پرداخت حقوق تعداد اندکی از این نیروهای‌ حفاظتی بین یک تا دو ماه به تاخیر افتاده است.

**

مدیر ستاد اقامه نماز گلستان گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‎آموز و معلم به عنوان "یاور نماز" در آموزش و پرورش با ستاد اقامه نماز استان همکاری می کنند.

قاسم محمدی همچنین گفت: اجلاسیه سراسری نماز آذرماه امسال با حضور ۴۰۰ نفر مهمان کشوری و با موضوع "نماز و مدرسه" در گرگان برگزار می‎شود.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار