مدیر کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه ۳۰۸۸ نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان، در مهر ماه امسال شرکت می‌کنند، گفت: از این تعداد ۹۱۰ نفر زن و ۲۸۹۸ نفر مرد هستند که در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر ماه جاری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

آزمون ورود به حرفه مهندسان گلستان مهرماه امسال برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، "حسین محبوبی" در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنجشنبه ۱۸ و جمعه ۱۹ مهر ماه در دو حوزه دانشگاه منابع طبیعی پردیس(میدان بسیج) گرگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد برگزار می شود.

به گفته وی، آزمون روز پنجشنبه ۱۸ مهرماه در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ در رشته های عمران(نظارت)، معماری(نظارت)، شهرسازی ، ترافیک و نقشه برداری  در بخش مهندسان و آزمون عصر آن هم از ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در رشته های معماری (اجرا)، عمران(اجرا) ، مکانیک(نظارت) و برق (نظارت) برگزار می شود.

محبوبی ادامه داد: آزمون روز جمعه ۱۹ مهر ماه هم از ساعت ۹ الی ۱۳ در رشته های عمران (محاسبات)، مکانیک(طراحی) و برق(طراحی) در بخش مهندسان  و  همچنین آزمون طراحی معماری از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت شناسایی آزمون و کارت معتبر عکس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتی با تاییدیه ثبت نام آزمون مجاز نمی باشد.

مدیر کل راه و شهرسازی اظهار داشت: که داوطلبان به منظور رفع نقص در روزهای ۱۷و ۱۸ مهر ماه با در دست داشتن پرینت کارت شناسایی آزمون و برگه ثبت نام و کارت شناسایی عکس دار به آدرس اعلام شده در لینک کارت ورود به جلسه، مراجعه و اقدام به رفع نقص کارت آزمون کنند.

این مقام مسئول: هدف از برگزاری این دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در رشته های عمران، معماری، برق، مکانیک و نقشه برداری در پایه سه برای مهندسین و پروانه اشتغال بکار در رشته های هفتگانه  بیان کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار