جمع‌آوری معتادان متجاهر از پارک‌های گرگان، تاکید استاندار برای جلوگیری از ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها، سکونت ۲۶ خانوار سیل‌زده گلستانی در چادر و بهره‌مندی ۱۳۹ هزار گلستانی از خدمات کمیته‌امداد از جمله خبرهای کوتاه روز پنجشنبه گلستان است.

سکونت ۲۶ خانوار سیل‌زده گلستان در چادر و چند خبر کوتاه

به گزارش گلستان ۲۴؛ مدیرکل اوقاف گلستان با اشاره به افتتاح ۹ پروژه اقتصادی و عمرانی در دهه وقف با سرمایه‌گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی در استان گفت: همزمان با این ایام مجتمع تجاری و خدماتی موقوفه در ۱۰۲ غرفه در گلستان افتتاح می‌شود.

دهه وقف از چهارم آبان ماه آغاز می شود.

**

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر گلستان از اجرای طرح پاکسازی پارک شهر گرگان از معتادان متجاهر خبر داد و گفت: با تلاش ماموران، ۸۰ معتاد پرخطر و چهار خرده فروش مواد افیونی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

**

استاندارگلستان در قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان گفت: به همه کسانی که در سیل خانه هایشان تخریب شده و در حریم رودخانه یا در محدوده طرح تفصیلی و یا بافت فرسوده قرار دارند، زمین واگذار می‌شود.

هادی حق شناس افزود: در استان به هیچ وجه اجازه ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها داده نخواهد شد.

**

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به وجود تعدادی خانوار چادرنشین در مناطق سیل زده استان گفت: ۲۳ چادر در آق قلا و ۳ چادر در گمیشان وجود دارد که این افراد خود مالک هستند و تلاش داریم ظرف یک ماه آینده این چادرها بطور کامل جمع شوند و آنها در خانه هایشان مستقر گردند.

**


مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به استفاده ۱۳۹ هزار نفر از مردم استان از خدمات این نهاد حمایتی گفت: در ۶ ماهه امسال بیش از ۶۸ هزار خانوار زیر پوشش بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال کمک معیشتی دریافت کردند.

**

رییس پارک علم و فناوری گلستان از رونمایی محصول دانش‌بنیان در زمینه گردشگری سلامت در استان خبر داد.

مهدی غفاری گفت: یکی از شرکت های دانش بنیان برای نخستین بار در سطوح بین‌المللی، گردشگری سلامت را به صورت تخصصی به زنجیره کاملی از تولید تا خدمات و مصرف و در نهایت بازیافت ارائه می‌کند.

**

تیموری رییس اداره منابع آب شهرستان های آزادشهر و رامیان از آغاز لایروبی و ساماندهی ۱۶ کیلومتر از رودخانه های شهرستان رامیان خبر داد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار