براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۷ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶.۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

کاهش ۶.۵ درصدی تردد در جاده‌های کشور / آخرین محدودیت‌ ها در مسیر پیاده‌روی مشهد مقدس

به گزارش گلستان ۲۴؛ براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور،هم اکنون به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکرشده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۷ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۶۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان  با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محور‌های دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته
 

10783860_347

محدودیت‌های ترافیکی چهار شنبه ۱ آبان تا شنبه ۱۱ آبان ماه ۹۸

۱ موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهار شنبه مورخ ۹۸/۸/۱ تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد، محور‌های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه – مشهد وبالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲ سواری:

محور کندوان:

 
الف - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۸/۵ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.


ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۸/۸/۷ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.


ت- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ تا ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ تا ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.


محور هراز:

الف-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۸/۸/۷ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ تا ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ تا ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۱۱ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.


۳ نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳۲- محور هراز:

الف-تردد تمامی تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهار شنبه ۹۸/۸/۱ و از ساعت ۶ تا ۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۸/۲ تا پنجشنبه هفته بعد مورخ ۹۸/۸/۹ واز ساعت ۶ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ تا ۱۲ روز ظهر شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۱۱ تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.


۳۳- محور فیروزکوه:

تردد تمامی تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.


۳۴- محور آستارا- اردبیل و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و دو شنبه مورخ‌های ۹۸/۸/۲ و ۹۸/۸/۶ همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ در محور فوق ممنوع است.


۳۵- محور‌های قدیم قزوین – رشت و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه و دوشنبه مورخ ۹۸/۸/۲ و ۹۸/۸/۶ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ در محور فوق ممنوع است.


۳۶- محور قدیم ساوه- همدان و بالعکس:

تردد تمامی تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۹۸/۸/۴ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۸/۵ و همچنین از ساعت ۱۲ ظهر دوشنبه مورخ ۹۸/۸/۶ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۹۸/۸/۷ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن محور آزاد راه ساوه – همدان است.


۳۷- سلفچگان- قم (به سمت قم):

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۸/۱۰ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آن محور آزاد راه تهران – ساوه است.


۳۸- محور‌های قوچان – شیروان، شیروان – بجنورد، بجنورد –جنگل گلستان و بالعکس:

تردد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز‌های پنجشنبه، شنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۸/۸/۲، ۹۸/۸/۴ و ۹۸/۸/۶ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۲ روز‌های جمعه، یکشنبه، سه شنبه و جمعه مورخ ۹۸/۸/۳، ۹۸/۸/۵ و ۹۸/۸/۷ و ۹۸/۸/۱۰ در محور فوق ممنوع است.


محدودیت‌های محور‌های استان خراسان رضوی

الف - تردد تمامی وسایل نقلیه شامل تریلر و کامیون و کامیونت بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ساعت ۲۲ روز‌های جمعه تا سه شنبه مورخ‌های ۹۸/۸/۳ تا ۹۸/۸/۷ در محور‌های اصلی استان ممنوع است

ب - تردد تمامی وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد- ملک آباد به صورت ۲۴ ساعته در روز‌های پنجشنبه تا دوشنبه مورخ‌های ۹۸/۸/۲ تا ۹۸/۸/۶ ممنوع بوده و برای تردد زائرین پیاده اختصاص می‌یابد

ج - تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۹۸/۸/۷ تا پایان ترافیک همان روز به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود ضمن اینکه برای تخلیه ترافیکی خروجی مشهد از این محور بعنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری استفاده خواهد شد.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان- اولنگ - شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور فرعی شمشک - دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است ​.

۳- محور قدیم خرم آباد-پل دختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴-محورشهداد – اندوهجرد، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵-محورشهداد –نهبندان، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار