مشکلات اتاق اصناف گنبدکاووس در نشستی با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بررسی شد.

بررسی مشکلات اتاق اصناف گنبدکاووس
به گزارش گلستان ۲۴؛ نشست صمیانه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت و توسعه مدیریت و منابع این سازمان بهمراه رئیس و کارکنان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبد کاووس با رئیس و اعضای اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، حسین طلوعیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این که پروانه کسب، شناسنامه یک واحد صنفی است و از تخلفات احتمالی در این حوزه جلوگیری می‌کند، گفت: ساماندهی اصناف فاقد پروانه کسب از مهمترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و لازم است اتاق اصناف شهرستان‌ها با جدیت بیشتری به ما در این امر مهم کمک کنند.

او افزود: یقینا شناسنامه دار شدن واحد‌های صنفی باعث ساماندهی آن‌ها خواهد شد و این به نفع تمامی کسبه و بازاریان زحمت کش است و ما با تمام توان بدنبال انجام حداکثری آن هستیم.

در این نشست اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان گنبد نیز به بیان مشکلات خویش پرداختند که ساماندهی فاقدین پروانه کسب و پروانه‌های کسب منقضی شده از مهمترین دغدغه‌های ایشان بود و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان راهکار‌های اجرایی مناسب جهت رفع این مشکلات را بیان کردند.

باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار