علی رغم اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ممنوعیت فروش نان در سوپرمارکت های گلستان، نان در اکثر سوپرمارکت ها به فروش میرسد.

فروش نان در سوپرمارکت های بندرگز با قیمت 700تومان!

 به گزارش گلستان 24، حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، در بهمن ماه سال جاری در جلسه شورای آرد‌ و نان استان گلستان گفته بود: براساس دستورالعمل هیئت وزیران به تدریج 20 درصد نانوایی‌های گلستان آزادپز می‌شوند که تاکنون 8 تا 10 درصد نانوایی‌ها در شهرستان‌های گلستان آزادپز شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین گفته بود: از این پس فروش نان در همه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها ممنوع است و بازرسان این سازمان با متخلفان برخورد خواهند کرد.

پس از اعلام این خبر سوپر مارکت ها و مغازه داران فروش نان را در مغازه های خود قطع کردند.

پس از گذشت چند روز و کم شدن حساسیت ها، مغازه داران از گذاشتن نان در معرض دید و بیرون از مغازه اجتناب می کردند به صورت نامحسوس، نان را در داخل مغازه نگه داری و به فروش میرسانند.

اما پس از گذشت چند هفته از این ماجرا در بندرگز به قیمت 700 تومان مغازه داران مانند قبل و آزادانه نان را به فروش می رسانند و در جواب به سوال "مگر فروش نان در سوپرمارکت ها ممنوع نیست؟" می گویند: "ای بابا! اوایل یه کم گیر میدادن اما حالا می بینی که همه چیز مثل قبل شده و کاری ندارن!".

حال باید ببینیم واکنش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و مسئولین مربوطه نسبت به این موضوع چیست و آیا اقدامی از جانب آنان صورت می گیرد یا خیر. /کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار