سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: بیش از ١١٠ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ویژه گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

اجرای ۱۱۰ برنامه در هفته فرهنگی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسن افروشه در نخستین جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اظهار کرد: هفته فرهنگی گرگان از ٩ آذرماه همزمان با سالروز ورود امام حسن عسگری(ع) به گرگان آغاز و تا ١٦ آذرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسگری(ع) ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ١١٠ برنامه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ویژه گرامیداشت هفته فرهنگی گرگان اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های محله‌ای، همایش‌ها و کارگاه‌های مختلف و مسابقات ورزشی در محلات از برنامه‌های اصلی این جشنواره است.

افروشه گفت: برگزاری ورکشاپ‌های خوشنویسی، شب شعر آئینی، محفل انس با قرآن، جشنواره فرهنگی در مساجد، برپایی نماشگاه صنایع دستی و سوغات گرگان، جشنواره غذا و ده‌ها برنامه فرهنگی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی از نامگذاری هر یک از روزهای این هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و جشن میلاد امام حسن عسکری(ع)، اجرای تور گردشگری گرگان‌گردی و برگزاری مسابقات کتابخوانی از برنامه‌های پیشنهادی برای این هفته است که طبق جدول زمانبدی اجرا خواهد شد.

/ایمنا

ارسال نظر

آخرین اخبار