محصولات ایران خودرو امروز اغلب با افزایش نرخ به استقبال بازار آمده‌اند، هرچند نرخ بعضی محصولات امروز کاهش یافتند.

قیمت روز محصولات «ایران‌خودرو» (۹۸/۰۸/۲۲)

به گزارش گلستان ۲۴؛ سمند LX در بازار امروز با ۷۰۰ هزار تومان افزایش با نرخ ۸۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و سمند EF ۷ هم ۳۰۰ هزار تومان افزایش نرخ داشت و روی نرخ ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ایستاده است.

پژو ۴۰۵ GLX امروز روند کاهش نرخ در پیش گرفته و حدود ۳۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. نرخ روز پژو ۴۰۵ GLX درحال‌حاضر حدود ۷۶ میلیون و ۸۵۰۰، ۰ هزار تومان است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز امروز در بازار تغییری نداشت و ۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ خورد. پژو ۴۰۵ SLX، اما امروز با کاهش نرخ ۲۰۰ هزار تومانی روبه‌رو شده و تا ۸۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پایین آمده است.

پژو پارس امروز با ۸۰۰ هزار تومان افزایش نرخ به مرز ۱۰۰ میلیون رسید. رانا هم روی نرخ ۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان متوقف شده که ۲۰۰ هزار تومان کاهش را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ امروز با همان نرخ روز گذشته در بازار خرید و فروش می‌شود. نرخ روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ درحال‌حاضر ۸۶ میلیون تومان است و تفاوتی نسبت به دیروز ندارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم امروز تغییری نداشت و ۱۰۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

irankhodro5583

منبع: فرارو

 

ارسال نظر

آخرین اخبار