استاندار گلستان گفت: مشکلات مردم شغل و پول و سبد حمایتی تنها نیست بلکه پیش از این مردم نیازمند درک مشکلات از سوی مسوولان هستند

انتظار مردم درک مشکلات توسط مسوولان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق‌شناس صبح امروز در آیین افتتاح ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: شعار انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی گام دوم انقلاب، بی‌طرفی و انسجام ملی است.
وی ادامه داد: طبق قانون انتخابات هیچ یک از مجریان انتخابات حق ندارند از نامزدی در انتخابات دفاع یا تخریب کنند و حتی حق ندارد راجع به جریان سیاسی اظهار نظر کنند.

* انسجام ملی دغدغه مقام معظم رهبری است
استاندار گلستان تصریح کرد: انسجام ملی دغدغه مقام معظم رهبری است که همیشه بر آن تاکید مردند و مشارکت حداکثری در انتخابات نظام را بیمه خواهد کرد.
حق‌شناس با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: قطعا دشمن چشم به انتخابات پیش‌رو دوخته تا حضور را کمرنگ جلوه داده و ضربات خود را وارد کند ما باید هوشمندانه و هوشیارانه عمل کنیم.
وی بیان کرد: دوم اسفندماه امسال از انتخابات‌های گذشته بسیار مهم‌تر است و باید از فرصت‌ها برای خنثی کردن توطئه دشمنان استفاده کنیم.

* تحریم‌های اقتصادی با هوشیاری مردم به طور قطع برای ما بحران ایجاد نخواهد کرد

حق‌شناس گفت:  انتخابات اسفند امسال فرصت بی‌نظیری است که سرمایه اجتماعی نظام را افزایش دهیم.
وی اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی به طور قطع برای ما بحران ایجاد نخواهد کرد اما اگر سرمایه اجتماعی را جذب نکنیم به طور قطع با مشکل روبرو خواهیم شد.
استاندار گلستان با اشاره به اندک خواندن افراد حاضر در خیابان در بی‌نظمی‌های اخیر گفت: ما باید امانتی که مردم دست ما می‌سپارند باید این امانت را همینگونه به آنها تحویل دهیم.
حق‌شناس تاکید کرد: اینکه مقام معظم رهبری اشاره می‌کنند عملکرد شما در مسوولیت حق‌الناس است کم نیست و همه ما باید برابر این حق‌الناس مسوولانه عمل کنیم و باید برابر این حق پاسخگو باشیم.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار