مشتریان تعاونی منحله فرشتگان می توانند از بیستم همین ماه با حضور در شعبه های تعیین شده موسسه کاسپین پول های خود را دریافت کنند.

شروع دوباره پرداخت های موسسه مالی کاسپین/تعین تکلیف10 درصد کسری پرداخت های قبلی

به گزارش گلستان24؛این روزها که مشکلات اقتصادی زندگی مردم را احاطه کرده است بی قانونی و کلاه برداری برخی از موسسات مالی و اعتباری باعث شده تا مشکلات مردم دوچندان و زندگی برای آنها سخت تر شود. 

تعاونی اعتباری فرشتگان که  سر در موسسه کاسپین و تایید بانک مرکزی را با خود به یدک می کشید توانست سرمایه بسیار از مردم را به خود جذب کند، مردم نیز به استناد به اعتبار بانک مرکزی به این تعاونی منحله اعتماد کردند.

مدیران این تعاونی منحله با مدیریت نادرست خود این تعاونی را ورشکسته کردند و موجب شدند تا سرمایه های مردم که با فروش زمین وخانه هایشان بدست آمده بود حدود یک سال بلوکه شود و مقدار زیادی از مبلغ آن کسر شود.

به دنبال این موضوع عده زیادی از مردم با تجمع و تحصن شبانه روزی خود به این رویه معترض شدند ،بانک مرکزی برای مدیریت و سامان بخشیدن به مشکلات این تعاونی با فروش برخی از املاک تعاونی فرشتگان مبالغ زیر 200 میلیون تومان را با کسر ده درصد از اصل پول و کسر تمامی سودهای گرفته شده به برخی از مشتریان این تعاونی پرداخت کردند.

طبق گفته های مسئولین بانک مرکزی آن ده درصد باقی مانده نیز بعد از فروش املاک این تعاونی به حساب مشتریان باز خواهد گشت که پیرو اطلاعیه جدید بانک مرکزی مشتریان تعاونی فرشتگان می توانند از تاریخ 96/8/20 با حضور در یکی از شعبات موسسه کاسپین مقدار باقی مانده پول خود را دریافت کنند.

طبق این اطلاعیه مشتریانی که تا به حال هیچ پولی دریافت نکرده اند می توانند مانند قبل مبالغ تا سقف 200 میلیون تومان را به همین فرمول دریافت کنند. 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار