مرتضی طلایی :

مردم ما را برای استفاده از پول بیت المال در جهت تخریب رقبا بر سر این میزها قرار نداده اند بلکه امیدشان به این است که ما گره ای از مشکلاتشان باز کنیم.

جریان اصولگرایی حتما یک لیست محکم و قوی برای انتخابات شورا ارائه می دهد
 
جریان اصولگرایی حتما یک لیست محکم و قوی برای انتخابات شورا ارائه می دهد

به گزارش گلستان24، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه اجتماعی تهران پرس، در خصوص کاندیدا شدنش در انتخابات دور پنجم شورای اسلامی گفت: هنوز تصمیم قطعی برای نامزد شدن در انتخابات دوره پنجم شورای شهر نگرفتم و باید زمان بگذرد و ببینم آیا واقعا شرایط برای یک رقابت سالم مهیا است یا خیر زیرا رفتار هایی که در شبکه های مجازی و رسانه ها می بینیم شرایط خوبی نیست به دلیل اینکه عده ای از حالا شمشیر را در دست گرفته اند و هدفشان این است که به هر قیمتی طرف مقابل را از پای در بیاورند.

طلایی اظهار داشت: این اتهامات و این توهین ها و درست کردن فضای آلوده ای که به وجود آمده و حجم بالای تخریبی که علیه افراد، بعضی ها درست کرده اند باعث شده تا نتوانیم تمرکز خود را بر روی رسیدگی به مشکلات مردم معطوف سازیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: مردم ما را برای استفاده از پول بیت المال در جهت تخریب رقبا بر سر این میزها قرار نداده اند بلکه امیدشان به این است که ما گره ای از مشکلاتشان باز کنیم. بنا براین باید بررسی کنیم که آیا شرایط به گونه ای هست که یک انتخابات رقابتی برگزار شود یا نه؟ البته منظور من این نیست که جریان اصولگرایی و یک نیروی انقلابی در حضورشان قصور یا کوتاهی داشته باشند بلکه اعتقادم این است که نیروی انقلابی باید مصمم تر به تکلیفش عمل کند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از انتخابات نیز جریان اصولگرایی حتما یک لیست قوی و محکمی را ارائه می دهد و در تلاش است که با عقلانیت به این مهم برسند که یک لیست بدهند و همه برای یک لیست و منافع انقلاب و مردم و شهر بایستند. امیدوارم برخلاف اینکه عده ای می خواهند رقابت در داخل نیروهای انقلابی باشد رقابت در فضای عمومی انجام گیرد و یکپارچگی و در بین نیرو های اصولگرایی به بالاترین حد خود برسد.


منبع : تهران پرس

ارسال نظر

آخرین اخبار