سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه مسابقات روز نخست هفته سوم در 6 دور برگزار شد، گفت: به مربیان، مالکان و چابکسواران برتر مجموعا حدود 120 میلیون تومان جایزه اعطا شد.

اعطای 120 میلیون جایزه در کورس سوارکاری گنبدکاووس/ «امیر مختومی» بهترین چابکسوار هفته شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهروز نیازی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه هفته سوم مسابقات کورس پائیزه شهرستان گنبدکاووس نیز همچون هفته های گذشته در دو روز و در دو بخش 6 دوره برگزار می شود، اظهار کرد: دورهای نخست تا پنجم در هر روز در مسافت یک هزار متر و ششمین دور در مسافت یک هزار و 200 متری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در روز نخست هفته سوم 65 راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد از سراسر کشور و به ویژه استان گلستان در مسابقات حضور داستند، افزود: چهار اسب «گزل شاد»، «میراب»، «کاراسیدا» و «چارلی» با نظر دامپزشکان مسابقات از دور رقابت‌ها حذف شده و نهایتا مسابقات بین 61 راس اسب برگزار شد.

سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این روز مبلغ قطعی ثبت شده در بخش مسابقات پنج پره 343 میلیون و 854 هزار تومان بوده است، خاطرنشان کرد: در این بخش برندگان با چهار قبض 40 امتیازی به ارزش هر قبض 85 میلیون و 963 هزار تومان برنده شدند.

نیازی جمع کل مبلغ قطعی بخش پیش‌بینی سه پره را 73 میلیون و 570 هزار تومان دانست و تاکید کرد: برندگان در این بخش با 16 قبض 24 امتیازی بودند که هر قبض مبلغی معادل 4 میلیون و 598 هزار تومان برنده شده است.

وی با اشاره میزان جوایز اعطا شده به مربیان، مالکان و چابکسواران برتر در این روز، اضافه کرد: مجموع جوایز این بخش نیز 118 میلوین و 825 هزار تومان بوده است که به نفرات برتر اختصاص خواهد یافت.

سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان گنبدکاووس «امیر مختومی» را بهترین چابکسوار روز نخست هفته سوم معرفی کرد و گفت: وی در سه دور از 6 دور مسابقات در خط شروع قرار گرفت که در مجموع با 20 امتیاز کل و میانگین 6/6 به عنوان چابکسوار برتر معرفی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار