افتتاح مرکز گفتار درمانی هلال احمر کردکوی، مشخص شدن زمان بهره‌برداری از پروژه روگذر افسران گرگان و کشفیات نیروی انتظامی کلاله از جمله خبرهای کوتاه امروز سه‌شنبه گلستان است.

افتتاح مرکز گفتار درمانی هلال احمر کردکوی و چند خبر کوتاه از گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرمانده انتظامی کلاله از توقیف ۲ دستگاه وانت حامل چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲  نفر دستگیر و ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از متخلفان کشف و ضبط شد. 

سرهنگ سید خلیل هاشمی همچنین از دستگیری یک سارق حرفه ای موتورسیکلت در کلاله خبر داد و گفت: ‌این مجرم به سرقت ۱۸ موتورسیکلت اعتراف کرد.

**

مرکز گفتار درمانی جمعیت هلال احمر شهرستان کردکوی به بهره برداری رسید.

هروی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در این مرکز به بیمارانی که در حوزه ترییت گفتاری نیازمند کمک هستند خدمات ارایه خواهد شد.

**

شهردار گرگان گفت : پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه ۶۰ متری افسران به پایان رسیده و دوشنبه ۲۵ آذرماه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ شهرداری گرگان به بهره‌برداری خواهد رسید.

**

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین تاکنون حدود ۹ هزار مورد بازرسی از بازار استان انجام شد که تخلفات ناشی از این بازرسی‌ها بسیار اندک بود.

**

فرماندار آق قلا از بهره مندی ۷ هزار و ۷۸۷ متقاضی سیل زده این شهرستان از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت خبر داد و گفت: تاکنون دو هزار و ۵۸۹ پرونده احداثی، ۴ هزار و ۷۱۵ پرونده تعمیری و ۴۸۳ پرونده معیشتی شهروندان آق قلا از تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت در مناطق سیل زده بهره مند شد.

**

عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای قرانکی جنگل از توابع بخش پیشکمر کلاله به مساحت ۷۴۵ متر مربع آغاز شد.

این مدرسه با مشارکت حاجیه خانم حمیده روحی از خیرین گلستان و اداره کل نوسازی ساخته می شود.

**

حسینی فرماندار آزادشهر گفت: برخی از واحدهای نیمه فعال شهرستان به دلیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش به صورت نیمه فعال هستند که با تعامل بانک های عامل و پرداخت تسهیلات رونق تولید می توان این واحدها را به چرخه تولید برگرداند و باعث رونق تولید و اشتغال آزادشهر شد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار