معاون مسکن روستایی بنیادمسکن استان گلستان گفت: خوشبختانه تاکنون 14 هزار واحد که در مناطق سیل‌زده استان گلستان دچار خسران شده بودند، تعمیر شدند.

اتمام 14 هزار واحد تعمیراتی در مناطق سیل‌زده گلستان

به گزارش گلستان24؛داوود خسروی صبح امروز،اظهار کرد: 14 هزار واحد تعمیراتی در مناطق سیل‌زده گلستان به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: از مجموع 22 هزار واحدی که بر اثر وقوع سیل در استان دچار خسارت شدند تاکنون 14 هزار واحد تعمیری و 7 هزار 707 واحد احداثی بود درحقیقت 70 درصد از واحدهای خسارت‌دیده ناشی از وقوع سیلاب در استان واحدهای تعمیری است و 30 درصد آن واحدهای احداثی است.

*70 درصد واحدهای تعمیری مناطق سیل‌زده استان گلستان به پایان رسید

معاون مسکن روستایی بنیادمسکن استان گلستان با بیان اینکه 70 درصد واحدهای تعمیری مناطق سیل‌زده استان گلستان به پایان رسید، ابراز کرد: اکنون مردمی که منازلشان بر اثر وقوع سیل دچار خسران شده بود و نیاز به تعمیر داشت در منازلشان مستقر شدند.

خسروی اظهار کرد: از آمار 7 هزار و 707 واحد احداثی خوشبختانه توانستیم فونداسیون 6 هزار و 74 واحد را اجرایی کنیم و حدود 80 درصد از عملیات فونداسیون واحدهای ساختمانی در مناطق سیل‌زده گلستان آغاز شده است.

وی درخصوص عملیات پی‌ریزی واحدهای ساختمانی در مناطق سیل‌زده خاطرنشان کرد: پی‌ریزی واحدهای ساختمانی 7 هزار و 103 واحد که معادل 93 درصد است در مناطق سیل‌زده استان گلستان صورت گرفته است که از این تعداد 5 هزار و 157 واحد آن در مرحله اسکلت هستند و بیش از 67 درصد از واحدهای احداثی در مرحله اسکلت‌بندی هستند.

* متاسفانه با کمبود شدید مصالح مواجه هستیم

معاون مسکن روستایی بنیادمسکن استان گلستان افزود: تمام تلاش مسوولان استان گلستان این است که تا پایان سال واحدهای احداثی را به اتمام برسانیم و تاکنون تعداد 3 هزار و 706 واحد در مرحله سقف‌زنی هستند و 2 هزار و 580 واحد عملیات دیوارچینی را انجام دادند.

خسروی با اشاره به اینکه متاسفانه با کمبود شدید مصالح مواجه هستیم، ابراز کرد: با توجه به اینکه حجم ساخت و ساز در سطح استان گلستان افزایش پیدا کرده است که این امر سبب شده تا مردم در نوبت‌های دراز مدت برای تامین مصالح ساختمانی بویژه شن، ماسه و آجر قرار بگیرند.

انتهای پیام/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار