مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در حاشیه سومین روز از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان، گفت: بعد از اتمام نمایشگاه هم امکان خرید کتاب با بن کارت میسر است.

بعد از پایان نمایشگاه هم امکان خرید کتاب با بن کارت میسر است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری افزود: بازدید کنندگان محترم سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان می توانند با کارت های تخفیف الکترونیکی بانک شهر(بن کارت خرید کتاب) علاوه بر غرفه های نمایشگاه، از تاریخ ۲۹ آذر تا ۱۷ دی ماه ۹۸ بعد از اتمام نمایشگاه از کتاب فروشی های گرگان خرید کتاب کنند.

وی با اشاره به اینکه تنها در  ۹ کتابفروشی امکان خرید میسر است، گفت: دوستداران کتاب می توانند از کتابفروشی جنگل، فرهنگ دو، جلالی، دانشوران، علم و صنعت، خانه کتاب، نشر شاهد، بانک کتاب جلالی و دانشجو با بن کارت های نمایشگاهی کتاب خریداری کنند.

کشمیری در خاتمه، گفت: اعتبار این بن کارت حداکثر تا دو هفته بعد از اتمام نمایشگاه خواهد بود و علاقه مندان می توانند تا آن بازه ی زمینی از این بن کارت در کتاب فروشی های مذکور استفاده کنند.

یادآوری می شود سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان تا تاریخ ۲۹ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گلستان برپا است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار