معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: همزمان با چهارمین روز از فعالیت سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از ۴۰ عنوان کتاب که در فصل پاییز گلستان به چاپ رسیده است، رونمایی شد.

۴۰ عنوان کتاب در برنامه کتاب فصل گلستان رونمایی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، احمد گلچین، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: توجه به حوزه فرهنگ و نشر یکی از موضوعات بسیار مهم است که تاکنون اتفاقات خوبی در این زمینه در گلستان صورت گرفته است.

وی افزود: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته سعی داریم مشکلات موجود در زمینه فرهنگ و نشر را مرتفع کنیم و هزینه ها را کاهش دهیم.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه اکنون مشکل کاغذ برای کسانی که در حوزه نشر فعالیت می کنند بر طرف شده است، گفت: برای اینکه بتوانیم خادمان خوبی برای فرهنگ و هنر باشیم سعی داریم کتاب بیشتری در عرصه نشر به چاپ برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: با همتی که صورت گرفته همزمان با چهارمین روز از فعالیت سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از ۴۰ عنوان کتاب گلستان با حضور ناشران و نویسندگان رونمایی شد.

یادآوری می شود آیین رونمایی از این کتاب ها همزمان با برگزاری مراسم کتاب فصل گلستان در غرفه ی برنامه های جنبی گلستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار